Перерахунок резерву відпускових: чи треба розподіляти витрати між періодами перебування на спрощеній і загальній системі?
Ситуація. Підприємство з 01.01.2023 по 01.08.2023 перебувало на спрощеній системі оподаткування (сплачувало єдиний податок, далі – ЄП, за ставкою 2 %), а з 01.08.2023 і до кінця року – на загальній. Наприкінці року зробили перерахунок забезпечення на оплату відпусток (так званого резерву відпусткових). У результаті резерв було збільшено. Вся сума коригування потрапила на витратні рахунки і відповідно вплинула на фінрезультат до оподаткування, відображений у декларації з податку на прибуток.
Запитання. Як відобразити в податковому обліку суму збільшення резерву відпусткових: віднести до складу податкових витрат у повному обсязі чи в сумі, розрахованій пропорційно строку перебування підприємства на загальній системі оподаткування?
Коротка відповідь. На нашу думку, результати річної інвентаризації забезпечення на оплату відпусток слід включити до податкових витрат підприємства у повному обсязі.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року