Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Звіт із ЄСВ за найманих працівників: загальні правила складання

Із консультації ви дізнаєтеся, як сформувати та подати звіт із ЄСВ за найманих працівників за формою № Д4, наведеною в додатку 4 до Порядку № 435 (далі – Звіт).

Звіт складається з титульного аркуша та дев'яти таблиць. Однак роботодавці зазвичай заповнюють таблиці 1, 5–7, причому в основному подаються таблиці 1 і 6. Якщо дані для заповнення таблиці 5 відсутні, вона не подається, а таблиця 7 подається за особливими категоріями працівників, які є далеко не в усіх. У консультації розповімо про заповнення всіх цих таблиць.

Звіт складається на підставі даних бухгалтерських документів про нарахування заробітної плати, інших виплат у звітному періоді, незалежно від фактичних строків виплати таких доходів. Грошові суми вказуються в гривнях із копійками.

Якщо Звіт подається в паперовій формі, то (п. 3 розд. III Порядку № 435):

  • він заповнюється українською мовою в друкованому вигляді або кульковою ручкою синім або чорним чорнилом друкованими літерами без виправлень;
  • якщо будь-який реквізит не заповнюється, ставиться прочерк;
  • при заповненні полів, що складаються із клітинок, записи в них не повинні «наїжджати» на сусідні поля та перекривати службові написи бланка. Такі символи, як крапка, кома, апостроф, тире, указуються в окремій клітинці.

Розглянемо докладніше, як заповнюється титульний аркуш і таблиці Звіту.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
02.06.2025
Подаємо форму № 20-ОПП щодо обладнання для зберігання пального
У статті розповімо, як суб’єкту господарювання подати заяву за формою № 20-ОПП щодо обладнання для зберігання пального. Ліцензія на зберігання пального для власних потреб: як отримати з 01.01.2025 Перед поданням заяви на отримання ліцензії на зберігання пального суб’єкт господарювання (д...
26.05.2025
Товари вивозять у режимі експортного забезпечення в декількох періодах: як заповнити декларацію з ПДВ
Як правильно відобразити експорт товарів РЕЗ у декларації з ПДВ, якщо їх вивозять частинами в різні звітні періоди? У статті розглянемо позицію ДПС із цього питання та наведемо приклад заповнення декларації. Режим експортного забезпечення (далі – РЕЗ) при вивезенні за межі України окремих виді...
26.05.2025
Надання матеріальної допомоги у натуральній формі: облік та оподаткування
У статті розглянуто, як підприємству відобразити в бухгалтерському та податковому обліку операцію з надання матеріальної допомоги працівникові у випадку, коли в рахунок такої допомоги передано будівельні матеріали. Ситуація. Працівник будівельного підприємства написав заяву про надання йому разової ...
Популярне
05.04.2025
Продовження строку корисного використання повністю замортизованих основних засобів
Ситуація із практики: строк, визначений під час первинного визнання об’єкта основних засобів (далі – ОЗ), уже закінчився, а актив продовжує використовуватися. НП(С)БУ 7 передбачено, що строк корисного використання (експлуатації) об’єкта ОЗ переглядається в разі зміни очікуван...
11.03.2025
Наказ про встановлення норм витрати палива
Якщо ваше підприємство вирішило вдатися до нормування витрат пального або розмірковує, чи доцільно це робити, постараємося спростити для вас це завдання, навівши в статті: зразок наказу про встановлення норм витрати палива; дві причини, чому на підприємстві необхідний такий наказ. Якщо ваше під...
10.03.2025
Списання ПММ: оформлення документів та облік
Для того щоб забезпечити грамотний облік списання пально-мастильних матеріалів (далі – ПММ), бухгалтер повинен мати первинні документи, які фіксують транспортну роботу (пробіг) та фактичні витрати ПММ. Типові форми цих документів законодавчо не затверджено, тож їх можна розробити самостійно. Н...
Нове
03.06.2025
Продаж товарів на ринках та ярмарках: як оформлювати податкову накладну
Продаж товарів у разі виїзної торгівлі здійснюється за готівку або із застосуванням електронних платіжних засобів (через такі звані платіжні термінали). При такому способі розрахунків платникам ПДВ дозволяється виписувати одну підсумкову податкову накладну (далі – ПН) на весь обсяг продажу за ...
03.06.2025
Часткова ліквідація основних засобів: ПДВ-наслідки
Довелось частково ліквідувати основний засіб під час ремонту? Дізнайтеся із нашої статті, чи потрібно в такому разі нараховувати ПДВ-зобов’язання, що є базою оподаткування та яким має бути документальне оформлення операції. У процесі ремонту об’єкта основних засобів відбулась його частко...
03.06.2025
Облік товарів у виїзній торгівлі
Облік товарів у виїзній торгівлі здійснюється за загальними правилами, передбаченими бухгалтерськими стандартами для роздрібної торгівлі та Податковим кодексом. У статті розглянемо нюанси бухобліку та оподаткування операцій, які здійснюються під час виїзної торгівлі. Виїзна торгівля, тобто реалізаці...
Кращі матеріали