Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Хто та як може стати резидентом Дія Сіті?

Які зміни відбулися в законодавстві? Для стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні у 2021 році Верховною Радою був прийнятий Закон від 15.07.2021 № 1667-IX, який набув чинності з 14.08.2021 (далі – Закон № 1667). Цим законом був запроваджений новий правовий режим для IT-підприємств, що отримав назву Дія Сіті. На виконання Закону № 1667 був прийнятий Закон від 14.12.2021 № 1946-IX (далі – Закон № 1946), яким уносяться зміни до Податкового кодексу (далі – ПК) та інших законів (Закон № 1946 набув чинності з 01.01.2022).

Хто такі резиденти Дія Сіті? Резидент Дія Сіті – це юридична особа, яка набула цього статусу відповідно до Закону № 1667 і за інформацією, що міститься в реєстрі Дія Сіті, перебуває у цьому статусі (п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону № 1667).

Які підприємства повинні включатися до реєстру Дія Сіті? Цей Реєстр ведеться в електронній формі та містить інформацію про юросіб, які мають або мали статус резидента Дія Сіті.

У чому суть нового режиму? Правовий режим Дія Сіті – це сукупність правових норм, якими визначаються права й обов’язки резидентів цього режиму, а також особливості регулювання відносин, у яких бере участь такий резидент. Дія Сіті передбачає ряд преференцій для тих IT-підприємств, які скористалися цим режимом і стали резидентами Дія Сіті (у першу чергу держава обіцяє їм податкові пільги). Докладніше про податкові пільги, передбачені Законом № 1946, читайте у «Податкові «плюшки» для резидентів Дія Сіті».

На який строк установлюється режим Дія Сіті? Держава гарантує існування правового режиму Дія Сіті протягом не менше 25 років із дня внесення до Реєстру запису про першого резидента (ч. 1 та 2 ст. 3 Закону № 1667).

Про що стаття? Ми розглянемо правові аспекти практичного застосування новацій для підприємств IT-індустрії. Зокрема, розповімо, яким вимогам треба відповідати, щоб можна було набути статусу резидента Дія Сіті та скористатися пільгами нового правового режиму.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
12.05.2025
Як створити паперову копію електронного документа
У статті розповімо в яких випадках створення паперових копій електронних документів є обов’язковим, як засвідчувати такі копії, як описати процедуру їх створення у відповідному локальному положенні. Електронні документи – це зручно, екологічно, економно. Тому все більше суб’єктів г...
02.05.2025
Чи можна підписати е-ТТН пізніше дня завершення перевезення?
У статті відповімо на запитання: наскільки важлива в е-ТТН дата підпису, чи, може, має значення тільки дата складання; чи буде дійсна е-ТТН, якщо якась із сторін підписала її не на дату перевезення, а через день-два після його завершення. Порадимо, як мінімізувати ризики . Бухгалтерів підприємств, я...
31.03.2025
Роль печатки на паперових та електронних первинних документах: коли реально допомагає її наявність?
Печатка – не обов’язкова, і це знає як юрист, так і бухгалтер. То чому ж ми так часто хочемо бачити печатку на документі? Тільки заради спокою? Чи все ж відтиск печатки може допомогти у спірних ситуаціях? Тож поглянемо на це питання глибше та проаналізуємо судові рішення. Поряд з цим, з&...
Популярне
05.04.2025
Продовження строку корисного використання повністю замортизованих основних засобів
Ситуація із практики: строк, визначений під час первинного визнання об’єкта основних засобів (далі – ОЗ), уже закінчився, а актив продовжує використовуватися. НП(С)БУ 7 передбачено, що строк корисного використання (експлуатації) об’єкта ОЗ переглядається в разі зміни очікуван...
11.03.2025
Наказ про встановлення норм витрати палива
Якщо ваше підприємство вирішило вдатися до нормування витрат пального або розмірковує, чи доцільно це робити, постараємося спростити для вас це завдання, навівши в статті: зразок наказу про встановлення норм витрати палива; дві причини, чому на підприємстві необхідний такий наказ. Якщо ваше під...
10.03.2025
Списання ПММ: оформлення документів та облік
Для того щоб забезпечити грамотний облік списання пально-мастильних матеріалів (далі – ПММ), бухгалтер повинен мати первинні документи, які фіксують транспортну роботу (пробіг) та фактичні витрати ПММ. Типові форми цих документів законодавчо не затверджено, тож їх можна розробити самостійно. Н...
Нове
27.05.2025
Продаж сільгосппродукції на ринках та ярмарках: як оформлювати податкову накладну
Продаж товарів у разі виїзної торгівлі здійснюється за готівку або із застосуванням електронних платіжних засобів (через такі звані платіжні термінали). При такому способі розрахунків платникам ПДВ дозволяється виписувати одну підсумкову податкову накладну (далі – ПН) на весь обсяг продажу за ...
27.05.2025
Вага (маса) вантажу та транспортного засобу в ТТН: як зазначати?
Стаття містить відповіді на поширені запитання щодо заповнення реквізиту ТТН щодо ваги (маси) вантажу та транспортного засобу. Під час заповнення оновленої форми ТТН (№ 1-ТН), яку застосовуємо з 03.01.2025, виникає чимало запитань. У цій статті приділимо увагу реквізиту ваги (маси) вантажу та трансп...
26.05.2025
Надання матеріальної допомоги у натуральній формі: облік та оподаткування
У статті розглянуто, як підприємству відобразити в бухгалтерському та податковому обліку операцію з надання матеріальної допомоги працівникові у випадку, коли в рахунок такої допомоги передано будівельні матеріали. Ситуація. Працівник будівельного підприємства написав заяву про надання йому разової ...
Кращі матеріали