Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Класифікатор професій: про що слід знати роботодавцеві у зв'язку зі змінами у звітності з ЄСВ

20.08.2018

Чим цінна ця стаття: у ній розказано, чому зараз важливо, щоб штатний розпис відповідав Класифікатору професій.

Що можна зробити на практиці: звірити свій штатний розпис із Класифікатором професій і за необхідності внести зміни до своєї кадрової документації, користуючись нашими рекомендаціями і підказками, щоб уникнути штрафів за порушення трудового законодавства.

Нещодавно до звітності з ЄСВ були внесені зміни: з 1 серпня 2018 року набув чинності наказ Мінфіну від 15.05.18 р. № 511. Про це ми писали в «Що зміниться у Звіті з ЄСВ із 1 серпня».

Одна зі змін – у таблиці 5 Звіту з ЄСВ (форма № Д4) з'явилися нові графи, зокрема:

  • графа 12 – професійна назва роботи;
  • графа 13 – код загальносоюзного Класифікатора професій, посад і тарифних розрядів (код ЗКППТР);
  • графа 14 – код Класифікатора професій (код КП);
  • графа 15 – посада.

От чому багато суб'єктів господарювання занепокоїлися і хочуть з'ясувати, чи відповідає їх штатний розпис Національному класифікатору «Класифікатор професій ДК 003:2010», затвердженому наказом Держспоживполітики від 28.07.10 р. № 327 (далі – Класифікатор професій). У цій консультації ми відповімо на всі запитання, які у вас виникли або можуть виникнути у зв'язку із заповненням звітності з ЄСВ.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Популярне
05.04.2025
Продовження строку корисного використання повністю замортизованих основних засобів
Ситуація із практики: строк, визначений під час первинного визнання об’єкта основних засобів (далі – ОЗ), уже закінчився, а актив продовжує використовуватися. НП(С)БУ 7 передбачено, що строк корисного використання (експлуатації) об’єкта ОЗ переглядається в разі зміни очікуван...
11.03.2025
Наказ про встановлення норм витрати палива
Якщо ваше підприємство вирішило вдатися до нормування витрат пального або розмірковує, чи доцільно це робити, постараємося спростити для вас це завдання, навівши в статті: зразок наказу про встановлення норм витрати палива; дві причини, чому на підприємстві необхідний такий наказ. Якщо ваше під...
10.03.2025
Списання ПММ: оформлення документів та облік
Для того щоб забезпечити грамотний облік списання пально-мастильних матеріалів (далі – ПММ), бухгалтер повинен мати первинні документи, які фіксують транспортну роботу (пробіг) та фактичні витрати ПММ. Типові форми цих документів законодавчо не затверджено, тож їх можна розробити самостійно. Н...
Нове
03.06.2025
Продаж товарів на ринках та ярмарках: як оформлювати податкову накладну
Продаж товарів у разі виїзної торгівлі здійснюється за готівку або із застосуванням електронних платіжних засобів (через такі звані платіжні термінали). При такому способі розрахунків платникам ПДВ дозволяється виписувати одну підсумкову податкову накладну (далі – ПН) на весь обсяг продажу за ...
03.06.2025
Часткова ліквідація основних засобів: ПДВ-наслідки
Довелось частково ліквідувати основний засіб під час ремонту? Дізнайтеся із нашої статті, чи потрібно в такому разі нараховувати ПДВ-зобов’язання, що є базою оподаткування та яким має бути документальне оформлення операції. У процесі ремонту об’єкта основних засобів відбулась його частко...
03.06.2025
Облік товарів у виїзній торгівлі
Облік товарів у виїзній торгівлі здійснюється за загальними правилами, передбаченими бухгалтерськими стандартами для роздрібної торгівлі та Податковим кодексом. У статті розглянемо нюанси бухобліку та оподаткування операцій, які здійснюються під час виїзної торгівлі. Виїзна торгівля, тобто реалізаці...
Кращі матеріали