Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Які затрати здійснює учасник тендеру в системі ProZorrо

24.02.2017

Із цієї статті ви дізнаєтеся: які витрати матиме підприємство, що побажало реалізувати свою продукцію (товари, послуги) через електронну систему закупівель.

Що можна зробити на практиці: зробіть попередній розрахунок тендерної пропозиції з урахуванням усіх додаткових затрат. Це допоможе вам правильно розрахувати планований прибуток від правочину.

Зараз усі публічні закупівлі на бюджетні гроші проводяться через електронну систему закупівель ProZorrо. Працює це таким чином. В Інтернеті розміщена інформаційна система загального користування. Замовники оприлюднюють там свої оголошення про закупівлю, а постачальники подають свої пропозиції. У процесі тендеру (торгів) відбувається конкурентний відбір учасників згідно з процедурами, установленими Законом від 25.12.15 р. № 922-VIII (далі – Закон № 922). І визначається переможець, з яким і укладається цивільно-правовий правочин з реалізації товарів, робіт або послуг.

Закон № 922 – досить об'ємний документ. Він установлює правові та економічні принципи ефективного і прозорого здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави і територіальної громади.

На практиці бухгалтер підприємства-постачаль­ника, що бере участь у тендері через систему публічних закупівель ProZorrо, повинен своєчасно готувати потрібні документи, оплачувати різні послуги і відображати здійснені господарські операції в обліку.

Давайте зупинимося на основних моментах, про які потрібно знати бухгалтерові.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
25.02.2025
Вхідний ПДВ за «проблемними» податковими накладними: коли можна списати на витрати?
Наприкінці року майже кожен бухгалтер підприємства-покупця знаходить у себе в обліку «проблемні» суми вхідного ПДВ, які не потрапили до складу податкового кредиту. А причини цього можуть бути різними: податкову накладну заблоковано чи не було складено постачальником взагалі або податкова...
Популярне
05.04.2025
Продовження строку корисного використання повністю замортизованих основних засобів
Ситуація із практики: строк, визначений під час первинного визнання об’єкта основних засобів (далі – ОЗ), уже закінчився, а актив продовжує використовуватися. НП(С)БУ 7 передбачено, що строк корисного використання (експлуатації) об’єкта ОЗ переглядається в разі зміни очікуван...
11.03.2025
Наказ про встановлення норм витрати палива
Якщо ваше підприємство вирішило вдатися до нормування витрат пального або розмірковує, чи доцільно це робити, постараємося спростити для вас це завдання, навівши в статті: зразок наказу про встановлення норм витрати палива; дві причини, чому на підприємстві необхідний такий наказ. Якщо ваше під...
10.03.2025
Списання ПММ: оформлення документів та облік
Для того щоб забезпечити грамотний облік списання пально-мастильних матеріалів (далі – ПММ), бухгалтер повинен мати первинні документи, які фіксують транспортну роботу (пробіг) та фактичні витрати ПММ. Типові форми цих документів законодавчо не затверджено, тож їх можна розробити самостійно. Н...
Нове
23.05.2025
Підприємець планує займатися зовнішньоекономічною діяльністю: чи потрібна акредитація на митниці?
Юрист відповідає на запитання, чи потрібно підприємцеві проходити акредитацію на митниці, якщо він має намір займатися експортом та імпортом товарів. Зовнішньоекономічна діяльність Підприємець планує зайнятися зовнішньоекономічною діяльністю: буде експортувати та імпортувати товари. Виникли запитан...
21.05.2025
Придбання сільгосппродукції у фізичних осіб
Іноді в суб’єктів господарювання виникає потреба придбати сільгосппродукцію у фізосіб. Наприклад, продукцію можуть купувати для перероблення або перепродажу, а худобу – для розведення, відтворення тощо. Тож у цій статті ми розповімо, як документально оформити операцію із закупівлі, чи по...
19.05.2025
Імпорт товарів та основних засобів: особливості сплати ПДВ і відображення права на податковий кредит
Вперше імпортуєте товари або обладнання? Дізнайтеся, коли та як сплачувати ПДВ, коли відобразити податковий кредит тощо. Перед підприємствами, які вперше збираються імпортувати товари або основні засоби, постає безліч запитань, а саме: коли та як сплачувати ПДВ, коли можна відобразити податковий кре...
Кращі матеріали