Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як відобразити суму податкових збитків у звіті про податкові пільги та декларації?

Підприємство – платник податку на прибуток подає декларацію один раз за підсумками року. За 2016 рік підприємство отримало збиток, суму якого відобразило в річній декларації. Але Звіт про податкові пільги (далі – Звіт), пов'язані з отриманим збитком, за 2016 рік підприємство не подало. Тепер у підприємства виникли запитання.

Чи можна в жовтні 2017 року подати Звіт за 2016 рік? Які штрафні санкції очікують підприємство за несвоєчасне подання Звіту?

Подавати Звіт за 2016 рік нашому підприємству немає необхідності. Відповідно, йому не загрожує і нарахування штрафних санкцій за неподання Звіту. Пояснимо чому.

Згідно з п. 2 Порядку, затвердженого постановою КМУ від 27.12.10 р. № 1233 (далі – Порядок № 1233), складати та подавати Звіт за затвердженою формою до податкового органу повинен тільки той суб'єкт господарювання, який не сплачує податки і збори у зв'язку з отриманням податкових пільг. При цьому у Звіті повинні відображатися суми таких несплачених до бюджету податків. Зокрема – сума податку на прибуток.

Нагадаємо, пільга з податку на прибуток, пов'язана з отриманими збитками, передбачена пп. 140.4.2 Податкового кодексу (далі – ПК). Суть пільги: при визначенні об'єкта оподаткування за звітний період платник може зменшити фінрезультат на суму збитків минулих податкових (звітних) років. І таким чином зменшити суму податку на прибуток за поточний звітний період.

Зазначеною пільгою можуть скористатися всі платники податку на прибуток. У тому числі й ті, хто не коригує фінрезультат на різниці, передбачені розд. III ПК, і звітує один раз на рік. Це прямо випливає з пп. 134.1.1 ПК.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
02.06.2025
Подаємо форму № 20-ОПП щодо обладнання для зберігання пального
У статті розповімо, як суб’єкту господарювання подати заяву за формою № 20-ОПП щодо обладнання для зберігання пального. Ліцензія на зберігання пального для власних потреб: як отримати з 01.01.2025 Перед поданням заяви на отримання ліцензії на зберігання пального суб’єкт господарювання (д...
30.04.2025
Подання звітності з рентної плати за воду власниками та користувачами свердловин
Суб’єкти господарювання, які мають у власності чи користуванні свердловини для видобутку води, зобов’язані звітувати та сплачувати рентну плату за спеціальне використання води (далі – рентна плата). Звітність із рентної плати подається щокварталу протягом 40 календарних днів після ...
30.04.2025
Як власникам і користувачам свердловин подати декларацію із рентної плати за надра
Деякі підприємства мають у власності або орендують свердловини з метою видобутку підземних вод, які можуть використовуватися як для забезпечення санітарно-гігієнічних потреб підприємства, так і для обслуговування його виробничих процесів (поливу сільгоспкультур, напоювання худоби тощо), і навіть для...
Популярне
05.04.2025
Продовження строку корисного використання повністю замортизованих основних засобів
Ситуація із практики: строк, визначений під час первинного визнання об’єкта основних засобів (далі – ОЗ), уже закінчився, а актив продовжує використовуватися. НП(С)БУ 7 передбачено, що строк корисного використання (експлуатації) об’єкта ОЗ переглядається в разі зміни очікуван...
11.03.2025
Наказ про встановлення норм витрати палива
Якщо ваше підприємство вирішило вдатися до нормування витрат пального або розмірковує, чи доцільно це робити, постараємося спростити для вас це завдання, навівши в статті: зразок наказу про встановлення норм витрати палива; дві причини, чому на підприємстві необхідний такий наказ. Якщо ваше під...
10.03.2025
Списання ПММ: оформлення документів та облік
Для того щоб забезпечити грамотний облік списання пально-мастильних матеріалів (далі – ПММ), бухгалтер повинен мати первинні документи, які фіксують транспортну роботу (пробіг) та фактичні витрати ПММ. Типові форми цих документів законодавчо не затверджено, тож їх можна розробити самостійно. Н...
Нове
03.06.2025
Продаж товарів на ринках та ярмарках: як оформлювати податкову накладну
Продаж товарів у разі виїзної торгівлі здійснюється за готівку або із застосуванням електронних платіжних засобів (через такі звані платіжні термінали). При такому способі розрахунків платникам ПДВ дозволяється виписувати одну підсумкову податкову накладну (далі – ПН) на весь обсяг продажу за ...
03.06.2025
Часткова ліквідація основних засобів: ПДВ-наслідки
Довелось частково ліквідувати основний засіб під час ремонту? Дізнайтеся із нашої статті, чи потрібно в такому разі нараховувати ПДВ-зобов’язання, що є базою оподаткування та яким має бути документальне оформлення операції. У процесі ремонту об’єкта основних засобів відбулась його частко...
03.06.2025
Облік товарів у виїзній торгівлі
Облік товарів у виїзній торгівлі здійснюється за загальними правилами, передбаченими бухгалтерськими стандартами для роздрібної торгівлі та Податковим кодексом. У статті розглянемо нюанси бухобліку та оподаткування операцій, які здійснюються під час виїзної торгівлі. Виїзна торгівля, тобто реалізаці...
Кращі матеріали