Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Що робити, якщо не прийшла квитанція про реєстрацію ПН

24.07.2019 590 0 2

Неочевидні помилки з ПДВ: як уникнути наслідків

У консультації розповімо, як вчиняти, якщо податкова накладна (далі – ПН) відправлена на реєстрацію в ЄРПН, але квитанція про її реєстрації не отримана.

Насамперед розберемося, що таке операційний день.

Згідно з п. 3 Порядку, затвердженого постановою КМУ від 29.10.12 р. № 1246 (далі - Порядок № 1246):

  • операційний день триває в робочі дні з 8.00 до 20.00;
  • технічне обслуговування та регламентні роботи, що вимагають зупинення ЄРПН, не проводяться протягом операційного дня, крім аварійних випадків;
  • якщо 15-те число або останній день місяця припадає на вихідний, святковий або неробочий день, такий день уважається операційним. Тобто в цей день ПН і розрахунки коригування (далі – РК) повинні реєструватися.

Наприклад, для ПН, оформлених у період із 1 по 15 червня, останнім днем реєстрації буде 30.06.19 р., незважаючи на те, що це неділя. Водночас 28.06.19 р. і 29.06.19 р. (у п'ятницю та суботу) ПН реєструватися не будуть.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали