Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Бюджет адміністративних витрат

22.08.2019

Управлінський облік: бюджетування, управління дебіторською та кредиторською заборгованістю, прогнозний баланс

Бюджет адміністративних витрат (АВ) – це вартісне, а за деякими статтями і кількісне вираження планів компанії щодо адміністративних витрат, які необхідно здійснити для виконання бюджету виробництва за визначений проміжок часу (квартал, рік та ін.).

Приблизний перелік таких витрат наведено у п. 15 П(С)БО 16.

Безперечно, більшість адміністративних витрат залишаються незмінними (або майже незмінними) при зміні обсягів діяльності, що значно полегшує складання бюджету АВ.

Проте їх «постійність» зберігається в межах нормального звичайного діапазону діяльності. Значне збільшення або зменшення обсягів виробництва неминуче призведе до відповідної зміни обсягів АВ. Однак така залежність не є прямо пропорційною. Навпаки, АВ зростають або зменшуються набагато повільніше за обсяги діяльності. Отже, потрібно проаналізувати, яким чином та на які статті АВ можуть вплинути зміни обсягів діяльності.

Крім того, необхідно визначити конкретний перелік статей АВ. Адже зміни обсягів діяльності або асортименту продукції можуть призвести до появи нових або зникнення «старих» статей АВ. Наприклад, у зв’язку зі збільшенням обсягів діяльності підприємство розширює штат адмінперсоналу, тому будуть узяті в оренду нові офісні приміщення.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
15.09.2025
Зміни у правилах блокування податкових накладних
З 27 вересня 2025 року набудуть чинності зміни до Порядку зупинення реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування. Із нашого огляду ви дізнаєтеся, що саме зміниться у правилах блокування ПН/РК цього разу. Постановою КМУ від 26.08.2025 № 1048 (далі – Постанова № 1048) буде внесено ...
09.09.2025
Якщо вчасно не списали заборгованість: як відобразити в обліку
Що робити з кредиторською заборгованістю, яку вчасно не списали? У статті розглядаємо, як підприємству позбутися «завислих» боргів. З наближенням кінця звітного року, а також у зв’язку із набуттям чинності із 04.09.2025 Законом від 14.05.2025 № 4434-IX «Про внесення змін до р...
04.09.2025
Кошти отримано помилково: чи потрібно нараховувати ПДВ?
Чи потрібно нараховувати податкові зобов’язання з ПДВ, якщо на рахунок платника кошти надійшли через помилку? Зі статті ви дізнаєтесь, чи дійсно у платника ПДВ виникає такий обов’язок та якою є думка ДПС із цього питання. Коли на рахунок платника ПДВ надходять кошти, які йому не належать...
Популярне
20.06.2025
Резерв сумнівних боргів: у яких випадках підприємству вигідно його створювати
Розповімо, які підприємства можуть оптимізувати податок на прибуток шляхом створення резерву сумнівних боргів та як правильно сформувати цей резерв, щоб не було претензій з боку контролюючих органів. У чому полягає проблема: оптимізація об’єкта обкладення податком на прибуток для деяких підпри...
18.08.2025
Облік витрат на створення вебсайту
У статті розповімо, що таке вебсайт та як відображати в бухгалтерському та податковому обліку витрати на його створення. Сьогодні вебсайти використовуються з різними цілями. Деякі виконують тільки представницькі функції. Це може бути, наприклад, сайт-візитка – електронний аналог традиційної ...
20.06.2025
Як розрахувати резерв відпусток на дату балансу
У статті розповімо про порядок формування резерву відпусток і регулярність його перегляду. Чи треба щомісячно інвентаризувати резерв? Забезпечення на оплату відпусток формується для рівномірного розподілу витрат на відпустки між звітними періодами. Його створення – обов’язок підприємства...
Нове
15.09.2025
Зміни у правилах блокування податкових накладних
З 27 вересня 2025 року набудуть чинності зміни до Порядку зупинення реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування. Із нашого огляду ви дізнаєтеся, що саме зміниться у правилах блокування ПН/РК цього разу. Постановою КМУ від 26.08.2025 № 1048 (далі – Постанова № 1048) буде внесено ...
15.09.2025
Робота підприємця на дому: облік придбаної офісної техніки та комунальних платежів
Чи можна підприємцю, який веде бізнес вдома, врахувати витрати на офісну техніку та комунальні послуги? Як такі витрати впливають на об’єкт оподаткування та податковий кредит із ПДВ? Про все це читайте в статті. Бізнес вдома: що має врахувати підприємець У деяких випадках фізособи-підприємці...
15.09.2025
Підприємець веде діяльність вдома: коли та як подати форму № 20-ОПП
У статті розповімо, чи зобов'язаний підприємець, який здійснює свою діяльність вдома, подавати форму № 20-ОПП щодо свого місця проживання. Бізнес вдома: що має врахувати підприємець Суб'єкти господарювання повинні повідомляти податковий орган про свої об'єкти оподаткування шляхом подання заяви за ...
Кращі матеріали