Оренда приміщення з передоплатою: чи можна оформити зведену податкову накладну?
20.05.2016 959 0 2
Ситуація. Платник ПДВ здає в оренду приміщення на умовах 50%-вої передоплати. Сума передоплати повинна надійти до 10-го числа поточного місяця, а решта 50 % – до 5-го числа наступного місяця.
Запитання. Чи можна за таких умов оформляти зведену податкову накладну (далі – ПН)?
Коротка відповідь. Оформляти зведену ПН можна при будь-яких умовах оплати оренди.
Що говорить закон
Якщо платник здійснює безперервні або ритмічні постачання товарів/послуг протягом місяця, то в останній день місяця він може скласти зведені податкові накладні на кожного отримувача таких товарів (послуг) – платника ПДВ з урахуванням усього обсягу постачань на його адресу за цей місяць (п. 201.4 Податкового кодексу, далі – ПК).
Такий постачальник за місяць може отримати як оплату суму більше за ту, на яку він фактично поставив товарів/послуг протягом цього місяця. Згідно з вищевказаною нормою ПК таке перевищення вважається попередньою оплатою. На цю суму складається окрема ПН у загальному порядку – не пізніше останнього дня місяця.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року