Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Оренда приміщення з передоплатою: чи можна оформити зведену податкову накладну?

Ситуація. Платник ПДВ здає в оренду приміщення на умовах 50%-вої передоплати. Сума передоплати повинна надійти до 10-го числа поточного місяця, а решта 50 % – до 5-го числа наступного місяця.

Запитання. Чи можна за таких умов оформляти зведену податкову накладну (далі – ПН)?

Коротка відповідь. Оформляти зведену ПН можна при будь-яких умовах оплати оренди.

Що говорить закон

Якщо платник здійснює безперервні або ритмічні постачання товарів/послуг протягом місяця, то в останній день місяця він може скласти зведені податкові накладні на кожного отримувача таких товарів (послуг) – платника ПДВ з урахуванням усього обсягу постачань на його адресу за цей місяць (п. 201.4 Податкового кодексу, далі – ПК).

Такий постачальник за місяць може отримати як оплату суму більше за ту, на яку він фактично поставив товарів/послуг протягом цього місяця. Згідно з вищевказаною нормою ПК таке перевищення вважається попередньою оплатою. На цю суму складається окрема ПН у загальному порядку – не пізніше останнього дня місяця.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали