5 кроків для легкого та успішного звітування
Друзі! Розпочався звітний період. Усі бухгалтери та підприємці добре знають, наскільки це відповідальна справа. Ситуація з карантином та підвищеними штрафами не додає оптимізму.
Як успішно пройти звітний період? Пропонуємо вам поради від наших партнерів, розробників сервісу для створення, перевірки та подання електронної звітності iFin. Це надійний сервіс, яким ми самі користуємося!
Отже, 5 кроків, які потрібно зробити, щоб пройти звітний період легко, швидко та успішно.
1. Перевірити бухгалтерські регістри, а якщо ви ФОП – унести дані про доходи до книги обліку доходів. Найчастіша причина помилок – неузгодженість або невідповідність даних. Наші поради:
- зробити звірки з контрагентами;
- отримати від контрагентів первинні документи;
- ретельно перевірити первинні документи на предмет відповідності видам діяльності, зазначеним у ваших документах.
2. Перевірити наявність та актуальність електронних ключів. Тут слід бути уважними, тому що електронні ключі мають різний термін дії – від 1 до 2 років. Електронні ключі можна:
- отримати онлайн у банківській установі (наприклад, у «ПриватБанку»);
- продовжити онлайн до закінчення терміну дії в тому ж АЦСК, де ключ був отриманий;
- отримати особисто в пункті реєстрації кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Нагадаємо, що з 1 вересня заяву про приєднання до Договору про визнання електронних документів із ДПС скасували. Детальніше тут.
3. Зареєструватися в електронному сервісі з подання звітності або переконатися, що сертифікат електронного сервісу, у якому ви звітуєте, є чинним. Тут слід ураховувати такі фактори:
- існують платні та безкоштовні сервіси. Безкоштовні сервіси краще назвати платформами для подання звітності, тому що сервісу як такого там немає.
Під терміном «сервіс» маємо на увазі наявність функціоналу з автоматичного створення звітів, автоматичного заповнення полів звітності, усілякі підказки та налаштування, а також допомогу консультантів та технічних спеціалістів, наприклад, сервіс iFin;
- існують хмарні сервіси та десктопні (локальні) сервіси, тобто такі, що потрібно скачувати, установлювати та оновлювати. Тут кожен обирає той, що йому до вподоби. Але слід мати на увазі, що прогрес рухається в бік активного розвитку хмарних технологій. Більше про це можна дізнатися тут.
4. Налаштувати в електронному сервісі автоматичне формування звітності. Це дуже зручно. Колосальна економія часу, а час, як відомо, – це гроші. Із детальною інформацією, як налаштувати автоматичне формування звітності, можна ознайомитися тут, або зателефонувавши до контакт-центру сервісу.
5. Перевірити дані автоматично сформованої звітності, надіслати звіт до контролюючого органу та переконатися в отриманні від контролюючого органу позитивної другої квитанції.
Команда iFin бажає всім пройти звітний період легко та без помилок!
Коментарі до матеріалу