Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

5 кроків для легкого та успішного звітування

19.10.2020

Друзі! Розпочався звітний період. Усі бухгалтери та підприємці добре знають, наскільки це відповідальна справа. Ситуація з карантином та підвищеними штрафами не додає оптимізму.

Як успішно пройти звітний період? Пропонуємо вам поради від наших партнерів, розробників сервісу для створення, перевірки та подання електронної звітності iFin. Це надійний сервіс, яким ми самі користуємося!

Отже, 5 кроків, які потрібно зробити, щоб пройти звітний період легко, швидко та успішно.

1. Перевірити бухгалтерські регістри, а якщо ви ФОП – унести дані про доходи до книги обліку доходів. Найчастіша причина помилок – неузгодженість або невідповідність даних. Наші поради:

  • зробити звірки з контрагентами;
  • отримати від контрагентів первинні документи;
  • ретельно перевірити первинні документи на предмет відповідності видам діяльності, зазначеним у ваших документах.

2. Перевірити наявність та актуальність електронних ключів. Тут слід бути уважними, тому що електронні ключі мають різний термін дії – від 1 до 2 років. Електронні ключі можна:

  • отримати онлайн у банківській установі (наприклад, у «ПриватБанку»);
  • продовжити онлайн до закінчення терміну дії в тому ж АЦСК, де ключ був отриманий;
  • отримати особисто в пункті реєстрації кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Нагадаємо, що з 1 вересня заяву про приєднання до Договору про визнання електронних документів із ДПС скасували. Детальніше тут.

3. Зареєструватися в електронному сервісі з подання звітності або переконатися, що сертифікат електронного сервісу, у якому ви звітуєте, є чинним. Тут слід ураховувати такі фактори:

  • існують платні та безкоштовні сервіси. Безкоштовні сервіси краще назвати платформами для подання звітності, тому що сервісу як такого там немає.

Під терміном «сервіс» маємо на увазі наявність функціоналу з автоматичного створення звітів, автоматичного заповнення полів звітності, усілякі підказки та налаштування, а також допомогу консультантів та технічних спеціалістів, наприклад, сервіс iFin;

  • існують хмарні сервіси та десктопні (локальні) сервіси, тобто такі, що потрібно скачувати, установлювати та оновлювати. Тут кожен обирає той, що йому до вподоби. Але слід мати на увазі, що прогрес рухається в бік активного розвитку хмарних технологій. Більше про це можна дізнатися тут.

4. Налаштувати в електронному сервісі автоматичне формування звітності. Це дуже зручно. Колосальна економія часу, а час, як відомо, – це гроші. Із детальною інформацією, як налаштувати автоматичне формування звітності, можна ознайомитися тут, або зателефонувавши до контакт-центру сервісу.

5. Перевірити дані автоматично сформованої звітності, надіслати звіт до контролюючого органу та переконатися в отриманні від контролюючого органу позитивної другої квитанції.

Команда iFin бажає всім пройти звітний період легко та без помилок!

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Статті за темою
23.06.2025
Чи можна подати уточнюючу декларацію, якщо є податкове повідомлення-рішення?
Розглянуто ситуацію із практики читача щодо можливості самостійного виправлення помилки після того, як отримано податкове повідомлення-рішення. Ситуація. У підприємства (ТОВ) уже давно немає операцій. У декларації з податку на прибуток є збиток минулих років, який переноситься через додаток РІ. За 2...
20.06.2025
Податкова не приймає декларацію: як зрозуміти, у чому причина?
Подали звіт, але податкова його не прийняла? Важливо знати, де шукати причину та як виправити ситуацію. Ми розповімо про типові помилки при поданні декларації з ПДВ і про те, що потрібно зробити, щоб декларацію було прийнято. Суб’єкт господарювання подає декларацію і отримує квитанцію про відм...
02.06.2025
Подаємо форму № 20-ОПП щодо обладнання для зберігання пального
У статті розповімо, як суб’єкту господарювання подати заяву за формою № 20-ОПП щодо обладнання для зберігання пального. Ліцензія на зберігання пального для власних потреб: як отримати з 01.01.2025 Перед поданням заяви на отримання ліцензії на зберігання пального суб’єкт господарювання (д...
Популярне
05.04.2025
Продовження строку корисного використання повністю замортизованих основних засобів
Ситуація із практики: строк, визначений під час первинного визнання об’єкта основних засобів (далі – ОЗ), уже закінчився, а актив продовжує використовуватися. НП(С)БУ 7 передбачено, що строк корисного використання (експлуатації) об’єкта ОЗ переглядається в разі зміни очікуван...
27.06.2025
Які документи повинен мати водій для прийняття на роботу
У цій статті розглянуто, які документи слід вимагати від водія під час прийняття його на роботу. Під час виконання трудових обов’язків водій відповідає за транспортний засіб (далі – ТЗ), пасажирів, вантаж. Тому роботодавець, приймаючи особу на таку посаду, повинен перевірити, чи є в неї ...
23.04.2025
Безплатне отримання ОЗ від резидента
Підприємство може отримати об’єкт основних засобів (далі – ОЗ) як за плату, так і безплатно. В останньому випадку бухгалтерів зазвичай цікавить, як визначити вартість об’єкта, за якою його потрібно оприбуткувати, та яким документом підтвердити таку вартість. У статті розповімо, як ...
Нове
27.06.2025
Чи можна платнику єдиного податку продавати товари за подарункові сертифікати?
Платник єдиного податку має намір продавати подарункові сертифікати, які потім буде приймати в оплату товарів у своєму магазині. З’ясуємо, чи дозволена така схема роботи на єдиному податку і які податкові ризики вона може нести. Платник єдиного податку хоче продавати подарункові сертифікати рі...
23.06.2025
У звітному місяці не було оподатковуваних операцій: чи потрібно розподіляти вхідний ПДВ?
У звітному місяці були лише операції, що не обкладаються ПДВ? І ви не знаєте, чи потрібно в такому разі робити розподіл вхідного ПДВ і нараховувати компенсуючі зобов’язання? У статті ми відповімо на це запитання, а також пояснимо, як нараховувати податкові зобов’язання у разі здійснення ...
23.06.2025
Працевлаштування іноземців: нюанси оформлення
У статті розглянуто, яких вимог законодавства потрібно дотримуватися роботодавцям у разі прийняття на роботу іноземців, а також які документи слід оформити як роботодавцю, так й працівнику-іноземцю. Українська компанія хоче запросити на роботу спеціаліста, який є іноземним громадянином. Як оформити ...
Кращі матеріали