Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

5 кроків для легкого та успішного звітування

19.10.2020

Друзі! Розпочався звітний період. Усі бухгалтери та підприємці добре знають, наскільки це відповідальна справа. Ситуація з карантином та підвищеними штрафами не додає оптимізму.

Як успішно пройти звітний період? Пропонуємо вам поради від наших партнерів, розробників сервісу для створення, перевірки та подання електронної звітності iFin. Це надійний сервіс, яким ми самі користуємося!

Отже, 5 кроків, які потрібно зробити, щоб пройти звітний період легко, швидко та успішно.

1. Перевірити бухгалтерські регістри, а якщо ви ФОП – унести дані про доходи до книги обліку доходів. Найчастіша причина помилок – неузгодженість або невідповідність даних. Наші поради:

  • зробити звірки з контрагентами;
  • отримати від контрагентів первинні документи;
  • ретельно перевірити первинні документи на предмет відповідності видам діяльності, зазначеним у ваших документах.

2. Перевірити наявність та актуальність електронних ключів. Тут слід бути уважними, тому що електронні ключі мають різний термін дії – від 1 до 2 років. Електронні ключі можна:

  • отримати онлайн у банківській установі (наприклад, у «ПриватБанку»);
  • продовжити онлайн до закінчення терміну дії в тому ж АЦСК, де ключ був отриманий;
  • отримати особисто в пункті реєстрації кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Нагадаємо, що з 1 вересня заяву про приєднання до Договору про визнання електронних документів із ДПС скасували. Детальніше тут.

3. Зареєструватися в електронному сервісі з подання звітності або переконатися, що сертифікат електронного сервісу, у якому ви звітуєте, є чинним. Тут слід ураховувати такі фактори:

  • існують платні та безкоштовні сервіси. Безкоштовні сервіси краще назвати платформами для подання звітності, тому що сервісу як такого там немає.

Під терміном «сервіс» маємо на увазі наявність функціоналу з автоматичного створення звітів, автоматичного заповнення полів звітності, усілякі підказки та налаштування, а також допомогу консультантів та технічних спеціалістів, наприклад, сервіс iFin;

  • існують хмарні сервіси та десктопні (локальні) сервіси, тобто такі, що потрібно скачувати, установлювати та оновлювати. Тут кожен обирає той, що йому до вподоби. Але слід мати на увазі, що прогрес рухається в бік активного розвитку хмарних технологій. Більше про це можна дізнатися тут.

4. Налаштувати в електронному сервісі автоматичне формування звітності. Це дуже зручно. Колосальна економія часу, а час, як відомо, – це гроші. Із детальною інформацією, як налаштувати автоматичне формування звітності, можна ознайомитися тут, або зателефонувавши до контакт-центру сервісу.

5. Перевірити дані автоматично сформованої звітності, надіслати звіт до контролюючого органу та переконатися в отриманні від контролюючого органу позитивної другої квитанції.

Команда iFin бажає всім пройти звітний період легко та без помилок!

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Статті за темою
08.09.2025
Чи буде штраф за несвоєчасну реєстрацію нульового РК?
Нульовий РК до податкової накладної зареєстровано із запізненням, але це не вплинуло на суму податкових зобов’язань. Ми відповіли на запитання, чи здатна несвоєчасна реєстрація такого РК призвести до застосування штрафу. Реєстрація податкових накладних Ситуація. У червні на дату отримання ав...
22.08.2025
Квартальна об’єднана звітність ФОП, звільнення від ЄСВ за себе, мінімалка для продавців підакцизних товарів: важливі зміни в ПК
Розглянемо, які зміни передбачено Законом від 16.07.2025 № 4536-ІХ щодо подання ФОП об’єднаної звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ, умов звільнення від ЄСВ, мінімальної зарплати для продавців підакцизних товарів, пільг зі сплати ЄСВ для самозайнятих осіб тощо. Минулого місяця ВР України ухвалила Закон...
21.07.2025
Фінансова та статистична звітність: пауза-відтермінування на період воєнного стану вже не діє!
У статті йдеться про поновлення обов’язку вчасно подавати звітність до органів статистики, а також про перехідний період для неподаних звітів за 2022–2025 роки. Важливі зміни: якщо під час воєнного стану не подавали до Держстату фінансову та статистичну звітність, то потрібно подати її д...
Популярне
20.06.2025
Резерв сумнівних боргів: у яких випадках підприємству вигідно його створювати
Розповімо, які підприємства можуть оптимізувати податок на прибуток шляхом створення резерву сумнівних боргів та як правильно сформувати цей резерв, щоб не було претензій з боку контролюючих органів. У чому полягає проблема: оптимізація об’єкта обкладення податком на прибуток для деяких підпри...
18.08.2025
Облік витрат на створення вебсайту
У статті розповімо, що таке вебсайт та як відображати в бухгалтерському та податковому обліку витрати на його створення. Сьогодні вебсайти використовуються з різними цілями. Деякі виконують тільки представницькі функції. Це може бути, наприклад, сайт-візитка – електронний аналог традиційної ...
20.06.2025
Як розрахувати резерв відпусток на дату балансу
У статті розповімо про порядок формування резерву відпусток і регулярність його перегляду. Чи треба щомісячно інвентаризувати резерв? Забезпечення на оплату відпусток формується для рівномірного розподілу витрат на відпустки між звітними періодами. Його створення – обов’язок підприємства...
Нове
15.09.2025
Зміни у правилах блокування податкових накладних
З 27 вересня 2025 року набудуть чинності зміни до Порядку зупинення реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування. Із нашого огляду ви дізнаєтеся, що саме зміниться у правилах блокування ПН/РК цього разу. Постановою КМУ від 26.08.2025 № 1048 (далі – Постанова № 1048) буде внесено ...
15.09.2025
Робота підприємця на дому: облік придбаної офісної техніки та комунальних платежів
Чи можна підприємцю, який веде бізнес вдома, врахувати витрати на офісну техніку та комунальні послуги? Як такі витрати впливають на об’єкт оподаткування та податковий кредит із ПДВ? Про все це читайте в статті. Бізнес вдома: що має врахувати підприємець У деяких випадках фізособи-підприємці...
15.09.2025
Підприємець веде діяльність вдома: коли та як подати форму № 20-ОПП
У статті розповімо, чи зобов'язаний підприємець, який здійснює свою діяльність вдома, подавати форму № 20-ОПП щодо свого місця проживання. Бізнес вдома: що має врахувати підприємець Суб'єкти господарювання повинні повідомляти податковий орган про свої об'єкти оподаткування шляхом подання заяви за ...
Кращі матеріали