Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

5 кроків для легкого та успішного звітування

19.10.2020

Друзі! Розпочався звітний період. Усі бухгалтери та підприємці добре знають, наскільки це відповідальна справа. Ситуація з карантином та підвищеними штрафами не додає оптимізму.

Як успішно пройти звітний період? Пропонуємо вам поради від наших партнерів, розробників сервісу для створення, перевірки та подання електронної звітності iFin. Це надійний сервіс, яким ми самі користуємося!

Отже, 5 кроків, які потрібно зробити, щоб пройти звітний період легко, швидко та успішно.

1. Перевірити бухгалтерські регістри, а якщо ви ФОП – унести дані про доходи до книги обліку доходів. Найчастіша причина помилок – неузгодженість або невідповідність даних. Наші поради:

  • зробити звірки з контрагентами;
  • отримати від контрагентів первинні документи;
  • ретельно перевірити первинні документи на предмет відповідності видам діяльності, зазначеним у ваших документах.

2. Перевірити наявність та актуальність електронних ключів. Тут слід бути уважними, тому що електронні ключі мають різний термін дії – від 1 до 2 років. Електронні ключі можна:

  • отримати онлайн у банківській установі (наприклад, у «ПриватБанку»);
  • продовжити онлайн до закінчення терміну дії в тому ж АЦСК, де ключ був отриманий;
  • отримати особисто в пункті реєстрації кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Нагадаємо, що з 1 вересня заяву про приєднання до Договору про визнання електронних документів із ДПС скасували. Детальніше тут.

3. Зареєструватися в електронному сервісі з подання звітності або переконатися, що сертифікат електронного сервісу, у якому ви звітуєте, є чинним. Тут слід ураховувати такі фактори:

  • існують платні та безкоштовні сервіси. Безкоштовні сервіси краще назвати платформами для подання звітності, тому що сервісу як такого там немає.

Під терміном «сервіс» маємо на увазі наявність функціоналу з автоматичного створення звітів, автоматичного заповнення полів звітності, усілякі підказки та налаштування, а також допомогу консультантів та технічних спеціалістів, наприклад, сервіс iFin;

  • існують хмарні сервіси та десктопні (локальні) сервіси, тобто такі, що потрібно скачувати, установлювати та оновлювати. Тут кожен обирає той, що йому до вподоби. Але слід мати на увазі, що прогрес рухається в бік активного розвитку хмарних технологій. Більше про це можна дізнатися тут.

4. Налаштувати в електронному сервісі автоматичне формування звітності. Це дуже зручно. Колосальна економія часу, а час, як відомо, – це гроші. Із детальною інформацією, як налаштувати автоматичне формування звітності, можна ознайомитися тут, або зателефонувавши до контакт-центру сервісу.

5. Перевірити дані автоматично сформованої звітності, надіслати звіт до контролюючого органу та переконатися в отриманні від контролюючого органу позитивної другої квитанції.

Команда iFin бажає всім пройти звітний період легко та без помилок!

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Статті за темою
30.04.2025
Подання звітності з рентної плати за воду власниками та користувачами свердловин
Суб’єкти господарювання, які мають у власності чи користуванні свердловини для видобутку води, зобов’язані звітувати та сплачувати рентну плату за спеціальне використання води (далі – рентна плата). Звітність із рентної плати подається щокварталу протягом 40 календарних днів після ...
30.04.2025
Як власникам і користувачам свердловин подати декларацію із рентної плати за надра
Деякі підприємства мають у власності або орендують свердловини з метою видобутку підземних вод, які можуть використовуватися як для забезпечення санітарно-гігієнічних потреб підприємства, так і для обслуговування його виробничих процесів (поливу сільгоспкультур, напоювання худоби тощо), і навіть для...
28.04.2025
Як подати і заповнити декларацію з податку на нерухомість у разі придбання/продажу нерухомості
Як відомо, декларація з податку на нерухомість подається на поточний рік. Тому в разі, якщо потім протягом року підприємство набуває або втрачає право власності на об’єкт нерухомості, виникає потреба в поданні уточнюючої декларації. У цій статті ми розповімо про строки подання та порядок запов...
Популярне
05.04.2025
Продовження строку корисного використання повністю замортизованих основних засобів
Ситуація із практики: строк, визначений під час первинного визнання об’єкта основних засобів (далі – ОЗ), уже закінчився, а актив продовжує використовуватися. НП(С)БУ 7 передбачено, що строк корисного використання (експлуатації) об’єкта ОЗ переглядається в разі зміни очікуван...
21.02.2025
Додаток 5 декларації з ПДВ: порядок заповнення та виправлення помилок
Додаток 5 до декларації з ПДВ (далі – декларація) заповнюється платниками ПДВ, які зобов’язані розподіляти вхідний ПДВ відповідно до п. 199.1 Податкового кодексу (далі – ПК) (заповнюють таблиці 1 і 2) та платниками, що застосовують касовий метод обліку ПДВ (заповнюють таблицю 3). ...
11.03.2025
Наказ про встановлення норм витрати палива
Якщо ваше підприємство вирішило вдатися до нормування витрат пального або розмірковує, чи доцільно це робити, постараємося спростити для вас це завдання, навівши в статті: зразок наказу про встановлення норм витрати палива; дві причини, чому на підприємстві необхідний такий наказ. Якщо ваше під...
Нове
12.05.2025
Як створити паперову копію електронного документа
У статті розповімо в яких випадках створення паперових копій електронних документів є обов’язковим, як засвідчувати такі копії, як описати процедуру їх створення у відповідному локальному положенні. Електронні документи – це зручно, екологічно, економно. Тому все більше суб’єктів г...
12.05.2025
Безплатні передачі ЗСУ та іншим неприбутковим організаціям: як визначити суму податкової різниці та суму пільги?
Зі статті ви дізнаєтеся, як платнику податку на прибуток розрахувати та відобразити у декларації суму податкової різниці та суму пільги, якщо в одному звітному періоді ним здійснювалися безплатні передачі коштів або майна як звичайним неприбутковим організаціям, так і ЗСУ. Багато платників податку н...
12.05.2025
Помилки у додатку ПП до декларації або його неподання: що загрожує платнику податку на прибуток?
У статті розглянемо, як діяти платнику податку на прибуток, якщо у додатку ПП до декларації було виявлено помилку або додаток взагалі не подали. Бухгалтер підприємства при самоперевірці виявила помилки, пов'язані з відображенням у декларації з податку на прибуток (далі – декларація) суми подат...
Кращі матеріали