Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

5 кроків для легкого та успішного звітування

19.10.2020

Друзі! Розпочався звітний період. Усі бухгалтери та підприємці добре знають, наскільки це відповідальна справа. Ситуація з карантином та підвищеними штрафами не додає оптимізму.

Як успішно пройти звітний період? Пропонуємо вам поради від наших партнерів, розробників сервісу для створення, перевірки та подання електронної звітності iFin. Це надійний сервіс, яким ми самі користуємося!

Отже, 5 кроків, які потрібно зробити, щоб пройти звітний період легко, швидко та успішно.

1. Перевірити бухгалтерські регістри, а якщо ви ФОП – унести дані про доходи до книги обліку доходів. Найчастіша причина помилок – неузгодженість або невідповідність даних. Наші поради:

  • зробити звірки з контрагентами;
  • отримати від контрагентів первинні документи;
  • ретельно перевірити первинні документи на предмет відповідності видам діяльності, зазначеним у ваших документах.

2. Перевірити наявність та актуальність електронних ключів. Тут слід бути уважними, тому що електронні ключі мають різний термін дії – від 1 до 2 років. Електронні ключі можна:

  • отримати онлайн у банківській установі (наприклад, у «ПриватБанку»);
  • продовжити онлайн до закінчення терміну дії в тому ж АЦСК, де ключ був отриманий;
  • отримати особисто в пункті реєстрації кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Нагадаємо, що з 1 вересня заяву про приєднання до Договору про визнання електронних документів із ДПС скасували. Детальніше тут.

3. Зареєструватися в електронному сервісі з подання звітності або переконатися, що сертифікат електронного сервісу, у якому ви звітуєте, є чинним. Тут слід ураховувати такі фактори:

  • існують платні та безкоштовні сервіси. Безкоштовні сервіси краще назвати платформами для подання звітності, тому що сервісу як такого там немає.

Під терміном «сервіс» маємо на увазі наявність функціоналу з автоматичного створення звітів, автоматичного заповнення полів звітності, усілякі підказки та налаштування, а також допомогу консультантів та технічних спеціалістів, наприклад, сервіс iFin;

  • існують хмарні сервіси та десктопні (локальні) сервіси, тобто такі, що потрібно скачувати, установлювати та оновлювати. Тут кожен обирає той, що йому до вподоби. Але слід мати на увазі, що прогрес рухається в бік активного розвитку хмарних технологій. Більше про це можна дізнатися тут.

4. Налаштувати в електронному сервісі автоматичне формування звітності. Це дуже зручно. Колосальна економія часу, а час, як відомо, – це гроші. Із детальною інформацією, як налаштувати автоматичне формування звітності, можна ознайомитися тут, або зателефонувавши до контакт-центру сервісу.

5. Перевірити дані автоматично сформованої звітності, надіслати звіт до контролюючого органу та переконатися в отриманні від контролюючого органу позитивної другої квитанції.

Команда iFin бажає всім пройти звітний період легко та без помилок!

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Статті за темою
02.06.2025
Подаємо форму № 20-ОПП щодо обладнання для зберігання пального
У статті розповімо, як суб’єкту господарювання подати заяву за формою № 20-ОПП щодо обладнання для зберігання пального. Ліцензія на зберігання пального для власних потреб: як отримати з 01.01.2025 Перед поданням заяви на отримання ліцензії на зберігання пального суб’єкт господарювання (д...
30.04.2025
Подання звітності з рентної плати за воду власниками та користувачами свердловин
Суб’єкти господарювання, які мають у власності чи користуванні свердловини для видобутку води, зобов’язані звітувати та сплачувати рентну плату за спеціальне використання води (далі – рентна плата). Звітність із рентної плати подається щокварталу протягом 40 календарних днів після ...
30.04.2025
Як власникам і користувачам свердловин подати декларацію із рентної плати за надра
Деякі підприємства мають у власності або орендують свердловини з метою видобутку підземних вод, які можуть використовуватися як для забезпечення санітарно-гігієнічних потреб підприємства, так і для обслуговування його виробничих процесів (поливу сільгоспкультур, напоювання худоби тощо), і навіть для...
Популярне
05.04.2025
Продовження строку корисного використання повністю замортизованих основних засобів
Ситуація із практики: строк, визначений під час первинного визнання об’єкта основних засобів (далі – ОЗ), уже закінчився, а актив продовжує використовуватися. НП(С)БУ 7 передбачено, що строк корисного використання (експлуатації) об’єкта ОЗ переглядається в разі зміни очікуван...
11.03.2025
Наказ про встановлення норм витрати палива
Якщо ваше підприємство вирішило вдатися до нормування витрат пального або розмірковує, чи доцільно це робити, постараємося спростити для вас це завдання, навівши в статті: зразок наказу про встановлення норм витрати палива; дві причини, чому на підприємстві необхідний такий наказ. Якщо ваше під...
10.03.2025
Списання ПММ: оформлення документів та облік
Для того щоб забезпечити грамотний облік списання пально-мастильних матеріалів (далі – ПММ), бухгалтер повинен мати первинні документи, які фіксують транспортну роботу (пробіг) та фактичні витрати ПММ. Типові форми цих документів законодавчо не затверджено, тож їх можна розробити самостійно. Н...
Нове
03.06.2025
Продаж товарів на ринках та ярмарках: як оформлювати податкову накладну
Продаж товарів у разі виїзної торгівлі здійснюється за готівку або із застосуванням електронних платіжних засобів (через такі звані платіжні термінали). При такому способі розрахунків платникам ПДВ дозволяється виписувати одну підсумкову податкову накладну (далі – ПН) на весь обсяг продажу за ...
03.06.2025
Часткова ліквідація основних засобів: ПДВ-наслідки
Довелось частково ліквідувати основний засіб під час ремонту? Дізнайтеся із нашої статті, чи потрібно в такому разі нараховувати ПДВ-зобов’язання, що є базою оподаткування та яким має бути документальне оформлення операції. У процесі ремонту об’єкта основних засобів відбулась його частко...
03.06.2025
Облік товарів у виїзній торгівлі
Облік товарів у виїзній торгівлі здійснюється за загальними правилами, передбаченими бухгалтерськими стандартами для роздрібної торгівлі та Податковим кодексом. У статті розглянемо нюанси бухобліку та оподаткування операцій, які здійснюються під час виїзної торгівлі. Виїзна торгівля, тобто реалізаці...
Кращі матеріали