Cертифікати на сервісне обслуговування: облік та оподаткування
30.08.2014 1288 0 0
Багато суб’єктів господарювання, задіяних у реалізації технічно складних товарів – побутової техніки, промислового обладнання, пропонують споживачам особливі програми додаткового сервісного обслуговування, так звані сертифікати, або поліси. Суть програм: при купівлі техніки споживач оплачує обслуговування на застережений строк за встановленим тарифом, а в разі неполадок або поломок отримує послуги незалежно від їх фактичної вартості. Як обліковувати такі операції учасникам продажів, розглянемо в консультації.
Як правило, такі програми пропонують послуги з обслуговування техніки після того, як закінчиться строк гарантії виробника. Але не обов’язково. З огляду на негативну практику гарантійного обслуговування (проблемно, довго і неприємно), сервісні підприємства включають до програм також і обслуговування в період дії гарантії. Тоді у споживача є вибір: відстоювати свої права на безплатне гарантійне обслуговування чи отримати його за невелику плату, але без проблем.
Купуючи сертифікат, споживач придбаває права на отримання комплексу застережених у ньому послуг. Наприклад, ремонт, заміна несправної техніки на нову, консультації фахівців.
Сертифікат може містити додаткові умови. Наприклад, повернути частину вартості обслуговування, якщо протягом дії сертифіката споживач жодного разу не звернувся до сервісного центру із приводу ремонту тощо.
Облік у сервісного підприємства
Бухгалтерський облік. Основне питання, яке потрібно вирішити: як дотриматися принципу зіставності доходів і витрат за такими послугами сервісного підприємства?
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року