Слово редактора Uteka-Комерція від 01.08.2022
Шановні колеги!
Цього тижня ми продовжуємо розглядати законодавчі зміни. На цей раз ми вивчаємо зміни в бухобліку. Адже 19.07.2022 Верховна Рада прийняла в цілому поданий Кабміном проєкт Закону «Про внесення змін до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”» (законопроєкт № 6244). Наразі чекаємо на підпис президента та його опублікування, а поки що аналізуємо зміни.
Зараз багатьох бухгалтерів цікавить, як подати декларацію з податку на прибуток, якщо підприємство перейшло на єдиний податок 2 % посеред ІІ кварталу 2022 року. Цього тижня в Uteka-Комерція ми відповіли на низку цікавих запитань: чи потрібно подавати декларацію з податку на прибуток за півріччя; якщо так, то в які строки та які особливості заповнення; як урахувати витрати на зарплату, амортизацію, курсові різниці тощо, адже перехід – посеред місяця.
Ще одна популярна ситуація – переплата з ПДВ на бюджетному рахунку, яка виникла в багатьох платників ПДВ, які подавали уточнюючі розрахунки для отримання можливості реєструвати ПН за період лютий-травень. У нас ви знайдете відповіді на запитання: чи можна зарахувати переплату на поточному рахунку в рахунок недоплати електронним рахунком; як і куди можна повернути переплату ПДВ із бюджету; як заповнити заяву на повернення; що буде з лімітом реєстрації; як повернути гроші з електронного рахунку на поточний.
Проблема військового обліку на підприємстві зараз вийшла на новий рівень, оскільки в час воєнного стану проходять перевірки та виписують штрафи, які в свою чергу дуже підняли за останній рік. Ми дали поради, що та як потрібно зробити для організації обліку на підприємстві, які основні обов’язки роботодавця в цій сфері, включаючи військовий облік жінок, та які штрафи загрожують роботодавцю за неведення військового обліку.
Наступного тижня ви дізнаєтеся:
- чи потрібно нараховувати податкові зобов’язання за п. 184.7 ПК підприємству, яке перейшло на ЄП за ставкою 2 % і наразі ліквідовується;
- чи можна закрити підприємництво, якщо у ФОП є наймані працівники;
- чи списується заборгованість підприємництва в разі його ліквідації;
- як звільнити працівника, який не виходить на зв’язок;
- як перевести працівника на інше підприємство в разі припинення діяльності.
Корисного читання!
З повагою
Зінаїда Омельницька,
головна редакторка Uteka-Комерція
Коментарі до матеріалу