Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Слово редактора від 24.10.2023

Шановні колеги!

Цього тижня ми підготували для вас спецвипуск, присвячений річній інвентаризації, з урахуванням нюансів, пов’язаних із воєнним станом.

Підприємство тимчасово призупинило свою діяльність у зв’язку із воєнним станом, тому трудові договори майже з усіма працівниками призупинено (неповний робочий день лише у директора та головного бухгалтера). Водночас необхідно провести річну інвентаризацію. Членами інвентаризаційної комісії є працівники, з якими трудові договори призупинено. Чи можна залучити їх до проведення інвентаризації, не відновлюючи дію трудових договорів? Відповідь дивіться за посиланням.

Підприємство призупинило свою діяльність, у штаті значиться один директор, який подає податкову та бухгалтерську звітність до відповідних органів. Чи можна в цій ситуації не проводити річну інвентаризацію, оскільки не зрозуміло, як створити інвентаризаційну комісію? Докладніше читайте за посиланням.

Процес інвентаризації починається, супроводжується та завершується оформленням відповідних документів: наказів, актів, відомостей та протоколів. Наприклад, підприємство проводить інвентаризацію дебіторської і кредиторської заборгованостей. Як оформити акт звірки розрахунків, хто має його підписати і чи можна вважати такий акт первинним документом? Якими ще документами слід оформити результати інвентаризації заборгованостей? Відповіді на ці запитання ви знайдете тут.

Щоб правильно організувати процедуру інвентаризації, треба чітко уявляти, які саме завдання вона покликана вирішити. Бажано, щоб працівники, які беруть участь у проведенні інвентаризації, співробітники бухгалтерії та керівник підприємства розуміли, у чому полягає кінцевий результат цього процесу. Адже завдяки злагодженій роботі учасників інвентаризаційного процесу забезпечується висока достовірність отриманих даних, оптимальне використання людських ресурсів. Крім того, автоматизація процесу скоротить час проведення інвентаризації. Ми нагадали, які саме завдання мають бути вирішено в ході інвентаризації.

На підприємстві немає бухгалтерської служби. Бухгалтерський та податковий облік веде підприємець, з яким укладено цивільно-правовий договір. Чи можна таку фізособу включити до складу інвентаризаційної комісії? Відповідь тут.

Наступного тижня в публікаціях Uteka-Комерція розглянемо такі питання:

  • що потрібно врахувати при заповненні об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ;
  • чи може найманий працівник при роботі з ПРРО користуватися ключом фізособи-підприємця;
  • працівник, перебуваючи у закордонному відрядженні, отримав виробничу травму: як зафіксувати цей факт, скласти акт та оформити лікарняний?

Корисного вам читання!

З повагою
Зінаїда ОМЕЛЬНИЦЬКА,
головна редакторка Uteka-Комерція

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
05.04.2025
Продовження строку корисного використання повністю замортизованих основних засобів
Ситуація із практики: строк, визначений під час первинного визнання об’єкта основних засобів (далі – ОЗ), уже закінчився, а актив продовжує використовуватися. НП(С)БУ 7 передбачено, що строк корисного використання (експлуатації) об’єкта ОЗ переглядається в разі зміни очікуван...
27.06.2025
Які документи повинен мати водій для прийняття на роботу
У цій статті розглянуто, які документи слід вимагати від водія під час прийняття його на роботу. Під час виконання трудових обов’язків водій відповідає за транспортний засіб (далі – ТЗ), пасажирів, вантаж. Тому роботодавець, приймаючи особу на таку посаду, повинен перевірити, чи є в неї ...
23.04.2025
Безплатне отримання ОЗ від резидента
Підприємство може отримати об’єкт основних засобів (далі – ОЗ) як за плату, так і безплатно. В останньому випадку бухгалтерів зазвичай цікавить, як визначити вартість об’єкта, за якою його потрібно оприбуткувати, та яким документом підтвердити таку вартість. У статті розповімо, як ...
Нове
24.06.2025
Слово редактора Uteka-Комерція від 24.06.2025
Коротко ознайомлю вас зі змістом статей, опублікованих цього тижня в Uteka-Комерція. Шановні колеги! Коротко ознайомлю вас зі змістом статей, опублікованих цього тижня в Uteka-Комерція. Податкова не приймає декларацію: як зрозуміти, у чому причина? Суб’єкт господарювання подає декларацію і о...
17.06.2025
Слово редактора Uteka-Комерція від 17.06.2025
Коротко ознайомлю вас із темами статей, опублікованих цього тижня в Uteka-Комерція. Шановні колеги! Цього тижня в Uteka-Комерція ми розглянули такі питання. Позовна давність у договірних відносинах: з 04.09.2025 перебіг строків поновиться! Як відомо, перебіг строків позовної давності, передбачених...
10.06.2025
Слово редактора Uteka-Комерція від 10.06.2025
Читайте у статтях, опублікованих на цьому тижні: ризики продажу товарів через «Нову пошту» без реєстрації підприємцем; які підприємства мають підтвердити статус критично важливого; як оформити на роботу директора тощо. Шановні колеги! Коротко ознайомлю вас із темами статей, опубліковани...
Кращі матеріали