Завершується поточний фінансовий рік, а це означає, що настав час підбити його підсумки. Для бухгалтерів підприємств настає найгарячіший час. Адже потрібно не тільки встигати вести облік поточних операцій, але й перевірити ще раз те, що зроблено протягом звітного року, щоб правильно скласти фінансову звітність. І вже на підставі результатів аналізу показників такої фінзвітності керівник підприємства зможе виробити оптимальну стратегію дій на наступний рік.
У спецвипуску «Шпаргалка для бухгалтера: як скласти ідеальний річний баланс» ми розглянемо обов’язковий мінімум, який повинен виконати бухгалтер у зв’язку із закінченням фінансового року. Ви, зокрема, дізнаєтеся:
Крім того, у спецвипуску висвітлено питання уточнення умов колдоговору, складання графіка документообігу на підприємстві, штатного розпису та графіка відпусток на наступний звітний рік.
Матеріали зацікавлять керівників підприємств, бухгалтерів, економістів, фінансистів.
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.