Шпаргалка для бухгалтера агропідприємства: як скласти ідеальний річний баланс
Завершується поточний фінансовий рік, а це означає, що настав час підбити його підсумки. Для бухгалтерів підприємств настає найгарячіший час. Адже потрібно не тільки встигати вести облік поточних операцій, але й перевірити ще раз те, що зроблено протягом звітного року, щоб правильно скласти фінансову звітність. І вже на підставі результатів аналізу показників такої фінзвітності керівник підприємства зможе виробити оптимальну стратегію дій на наступний рік.
У спецвипуску «Шпаргалка для бухгалтера: як скласти ідеальний річний баланс» ми розглянемо обов’язковий мінімум, який повинен виконати бухгалтер у зв’язку із закінченням фінансового року. Ви, зокрема, дізнаєтеся:
- чи обов’язково на дату річного балансу здійснювати тестування основних засобів (далі – ОЗ) підприємства на втрату корисності та як це правильно зробити;
- як провести переоцінку ОЗ і нематеріальних активів (далі – НА) і чи завжди можна це зробити відносно НА;
- як оформити та відобразити в бухгалтерському та податковому обліку списання об’єктів ОЗ і НА, а також чи можна списати з балансу ОЗ, які перебувають у зоні ООС;
- як відобразити в балансі зіпсовані запаси;
- який порядок звіряння розрахунків із контрагентами підприємства та податковим органом;
- чи можна цього року списати з балансу заборгованості зі строком позовної давності, що закінчився;
- як на дату річного балансу відкоригувати та сформувати суми резервів і забезпечень;
- які особливості відображення у фінзвітності розрахунків із нерезидентами та як визначити доходи і витрати від курсових різниць;
- що таке чисті активи підприємства, як і навіщо потрібно обчислювати їх суму;
- як провести річний перерахунок ПДВ і ПДФО.
Крім того, у спецвипуску висвітлено питання уточнення умов колдоговору, складання графіка документообігу на підприємстві, штатного розпису та графіка відпусток на наступний звітний рік.
Матеріали зацікавлять керівників підприємств, бухгалтерів, економістів, фінансистів.
Коментарі до матеріалу