Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як організувати роботу каси та готівкові розрахунки

12.11.2019 1471 0 3

Порядок ведення касових операцій

Визначення цих понять наведено в п. 3 Положення, затвердженого постановою Правління НБУ від 29.12.17 р. № 148 (далі – Положення № 148).

Готівка – грошові знаки національної валюти України (банкноти і монети, у т. ч. розмінні, обігові, пам’ятні монети, які є платіжними засобами).

Готівкова виручка (готівка) – сума фактично одержаної готівки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), а також від операцій, що безпосередньо не пов’язані з реалізацією продукції (товарів, робіт, послуг) та іншого майна.

Підприємство може витрачати готівкову виручку, що надійшла в касу, і готівку, отриману в банку (п. 17 Положення № 148), на різні цілі, наприклад:

  • розрахуватися з контрагентами;
  • виплатити зарплату працівникам;
  • сплатити податки і збори до бюджету та цільових фондів;
  • здати в банк для зарахування на будь-який банківський рахунок на власний вибір.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали