Форми ведення бухобліку на сільгосппідприємствах
04.11.2016 836 0 2
Для забезпечення ведення бухобліку підприємство самостійно обирає форму його організації:
- уведення до штату підприємства посади бухгалтера або створення бухгалтерської служби на чолі з головним бухгалтером;
- користування послугами спеціаліста з бухобліку, зареєстрованого як підприємець, який здійснює підприємницьку діяльність без створення юрособи;
- ведення на договірних засадах бухобліку централізованою бухгалтерією або аудиторською фірмою;
- самостійне ведення бухобліку та складання звітності безпосередньо власником або керівником підприємства. Ця форма організації бухобліку не може застосовуватися на підприємствах, звітність яких повинна оприлюднюватися, та в бюджетних установах.
Організація бухобліку супроводжує початок діяльності СГ. Саме перший етап організації бухобліку передбачає вибір суб’єкта ведення обліку, що відбувається на етапі формування установчих документів, оскільки саме в них обумовлюються права та обов’язки власника підприємства щодо вибору форми організації бухобліку, тобто суб’єкта його ведення.
Підставою для визначення форми організації ведення бухобліку на підприємстві є виданий наказ власника (власників) або уповноваженого органу (посадової особи).
Розглянемо детальніше особливості кожної з форм організації ведення обліку:
1. Уведення до штату підприємства посади бухгалтера або створення бухгалтерської служби сьогодні залишається найпоширенішою формою організації бухобліку, оскільки вона має значні переваги.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року