Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Форми ведення бухобліку на сільгосппідприємствах

Юлія Мороз

04.11.2016 836 0 2

Для забезпечення ведення бухобліку підприємство самостійно обирає форму його організації:

  • уведення до штату підприємства посади бухгалтера або створення бухгалтерської служби на чолі з головним бухгалтером;
  • користування послугами спеціаліста з бухобліку, зареєстрованого як підприємець, який здійснює підприємницьку діяльність без створення юрособи;
  • ведення на договірних засадах бухобліку централізованою бухгалтерією або аудиторською фірмою;
  • самостійне ведення бухобліку та складання звітності безпосередньо власником або керівником підприємства. Ця форма організації бух­обліку не може застосовуватися на підприємствах, звітність яких повинна оприлюднюватися, та в бюджетних установах.

Організація бухобліку супроводжує початок діяльності СГ. Саме перший етап організації бухобліку передбачає вибір суб’єкта ведення обліку, що відбувається на етапі формування установчих документів, оскільки саме в них обумовлюються права та обов’язки власника підприємства щодо вибору форми організації бухобліку, тобто суб’єкта його ведення.

Підставою для визначення форми організації ведення бухобліку на підприємстві є виданий наказ власника (власників) або уповноваженого органу (посадової особи).

Розглянемо детальніше особливості кожної з форм організації ведення обліку:

1. Уведення до штату підприємства посади бухгалтера або створення бухгалтерської служби сьогодні залишається найпоширенішою формою організації бухобліку, оскільки вона має значні переваги.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали