Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Заміна відсутніх працівників при підсумованому обліку робочого часу

18.09.2018 1714 0 1

Порядок оформлення замін відсутніх працівників при підсумованому обліку робочого часу

Для кого ця стаття: для сільгосппідприємств, які потребують заміни відсутніх працівників для забезпечення трудового процесу.

Зі статті ви дізнаєтеся: які види заміни відсутніх працівників існують та які рішення щодо заміни відсутніх працівників може прийняти підприємство.

При підсумованому обліку робочого часу (ст. 61 КЗпП) існує два види заміни працівників, відсутніх у трудовому процесі.

Перший вид заміни (підмінні зміни) передбачає відпрацювання кожним працівником робочого часу за обліковий період у межах нормальної кількості робочих годин (ст. 50 і 51 КЗпП) із дотриманням вимог ст. 61 КЗпП. Для цього в графіках роботи в разі виниклої переробки норми робочих годин основними працівниками передбачається їх заміна в окремі дні облікового періоду додатковими працівниками в спеціальних додаткових змінах.

Такий вид заміни забезпечує організацію підмінних робочих змін із використанням додаткової штатної чисельності працівників для забезпечення безперервності трудового процесу.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали