Порядок оформлення замін відсутніх працівників при підсумованому обліку робочого часу
Акценти статті:
- порядок проведення замін;
- прийняття кадрових рішень щодо замін;
- документальне оформлення договорів щодо замін відсутніх працівників.
На підприємстві при підсумованому обліку робочого часу для забезпечення замін працівників, відсутніх у трудовому процесі, приймалися необхідні управлінські рішення (див. «Заміна відсутніх працівників при підсумованому обліку робочого часу»).
Нагадаємо ці рішення:
а) при введенні підсумованого обліку робочого часу за працівниками охорони визначена потреба в додатковій штатній чисельності сторожів (1 чоловік – наказ від 12.01.18 р.);
б) виходячи з розрахункової чисельності охорони з урахуванням підмінної зміни до штатного розпису введено додаткову штатну одиницю сторожа (наказ від 16.01.18 р.);
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року