Працевлаштовуємо осіб з інвалідністю
Працевлаштування осіб з інвалідністю здійснюється згідно з медичними рекомендаціями. Тому при прийнятті на роботу, крім стандартного пакета документів, такі особи повинні подати роботодавцеві довідку МСЕК, яка підтверджує інвалідність, а також містить висновок про умови та характер роботи. Щоб виконати норматив із працевлаштування осіб з інвалідністю, такого працівника слід оформити за основним місцем роботи. При цьому йому може бути встановлений режим неповного робочого часу. Щоб уникнути штрафних санкцій за недотримання зазначеного нормативу, необхідно знати особливості прийняття на роботу осіб з інвалідністю. Про них і йтиметься в цій консультації.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року