Ліцензія на зберігання пального: особливості обліку
Із цієї статті ви дізнаєтеся: як обліковувати ліцензію на право зберігання пального.
Що можна зробити на практиці: визнати право на зберігання пального або витратами, або нематеріальним активом (далі – НА), виходячи із власного професійного судження.
Додатково на цю тему див. також «Ліцензування пального: пам’ятка про документи, строки та вартість», «Як в умовах карантину подати заяву про отримання ліцензії на зберігання пального».
Ліцензія – це документ, який підтверджує право суб’єкта господарювання на провадження певного виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню (п. 5 ч. 1 ст. 1 Закону від 02.03.15 р. № 222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльності»). Тобто, отримавши ліцензію, підприємство отримує право здійснювати певний вид діяльності.
Отримання ліцензії на право зберігання пального передбачено Законом від 19.12.95 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального». Її видають строком на 5 років, плату справляють щороку в розмірі 780 грн.
І от у бухгалтера підприємства, яке отримало таку ліцензію, виникає запитання: як відобразити її в обліку?
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року