Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Оформлення новорічних корпоративів та подарунків

16.12.2020

Зустрічаємо 2020 рік: знижки, подарунки та корпоративи

Корпоративи та подарунки: облік та оподаткування

Акценти цієї статті: порядок документального оформлення новорічного корпоративу та закупівлі, вручення подарунків працівникам, вимоги до наповнення наказу, складання документів після видання наказу та проведення заходу.

За цією темою див. також «Як правильно скласти наказ про надання новорічних подарунків», «Складаємо наказ про проведення корпоративу».

Наприкінці року прийнято підбивати підсумки та планувати новорічні свята. Гарний керівник зазвичай влаштовує свято для своїх працівників та й про подарунки не забуває. Розглянемо основні правила, які слід виконувати під час організації новорічного корпоративу з врученням подарунків працівникам.

Корпоратив здебільшого проводиться за рахунок роботодавця. Такі витрати називають корпоративними. Бюджет на такий захід виділяє керівництво, виходячи з фінансових можливостей та приводу для святкування. У консультації розкажемо про новорічні свята, які незабаром чекають на нас.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
23.10.2025
Інвентаризація коштів
Як провести інвентаризацію готівки на підприємстві? У статті розглянемо порядок організації перевірки та оформлення її результатів, дії в разі зміни матеріально відповідальної особи та відображення отриманих результатів в обліку. Підприємства, які здійснюють готівкові розрахунки, повинні проводити...
01.09.2025
Як оформити довіреність на підписання ТТН та інших документів посередником, який відвантажує товар?
У статті розповімо, які документи потрібно оформити сторонам договору, якщо товар відвантажує покупцям не власник, а його представник (логістичне підприємство). Товарно-транспортна накладна: заповнення, відповідальність, ризики Товарно-транспортна накладна: заповнення, відповідальність, ризики для ...
01.09.2025
Роль і значення товарно-транспортної накладної: чому цей документ такий важливий?
У статті розповімо про функції ТТН для перевезення вантажів. Чи треба мати ТТН для відображення витрат за товарами та послугами перевезення? Чи необхідна ТТН для розблокування податкових накладних? Які податкові ризики мінімізує наявність ТТН. Товарно-транспортна накладна: заповнення, відповідальніс...
Популярне
14.08.2025
Документальне оформлення видачі кормів для годівлі тварин
Сільськогосподарські підприємства, що займаються тваринництвом (зокрема, вирощуванням великої рогатої худоби, птиці), мають правильно організувати облік видачі кормів для годівлі. Розгляньмо, як це зробити згідно з чинними нормами. Сільськогосподарські підприємства, що займаються тваринництвом (зокр...
22.09.2025
Убуток зерна під час доробки: як відобразити в бухобліку
Доробка зерна завжди пов’язана з природними втратами маси. У статті ми розповімо, як сільгосппідприємствам – як тим, що мають власні потужності, так і тим, що передають зерно на елеватор, – правильно показати ці втрати в бухобліку. Доробка зерна завжди пов’язана з природними ...
26.09.2025
Зміна власника землі посеред року: кому та як сплачувати орендну плату
У статті розповімо, як орендар повинен сплачувати орендну плату, якщо орендодавець продав земельну ділянку новому власнику. Це запитання час від часу виникає в орендарів землі, які сплачують орендну плату раз на рік. Так, якщо одна фізособа продала іншій земельну ділянку, наприклад, 01.09.2025, то о...
Нове
23.10.2025
Інвентаризація коштів
Як провести інвентаризацію готівки на підприємстві? У статті розглянемо порядок організації перевірки та оформлення її результатів, дії в разі зміни матеріально відповідальної особи та відображення отриманих результатів в обліку. Підприємства, які здійснюють готівкові розрахунки, повинні проводити...
23.10.2025
Особливості інвентаризації у період воєнного стану
Чи є якісь особливості проведення інвентаризації в умовах воєнного стану? Чи можна взагалі її не проводити? Відповіді на ці запитання – у нашій статті. Проведення річної інвентаризації перед складанням фінзвітності – обов’язок. Не є винятком із цього правила інвентаризація під ча...
23.10.2025
Нестачі та надлишки ТМЦ, виявлені під час інвентаризації: як обкладаються ПДВ?
У статті розповімо, як обкладаються ПДВ нестачі та надлишки, виявлені під час інвентаризації. Під час інвентаризації можуть бути виявлені надлишки та нестачі ТМЦ, придбаних як із ПДВ, так і без нього. Тому важливо знати, які наслідки це матиме для податкових зобов’язань та як оформити докуме...
Кращі матеріали