Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Складаємо наказ про проведення корпоративу

19.12.2018


Акценти цієї статті:

  • які свята відносяться до корпоративних;
  • вимоги до змісту наказу про проведення корпоративного заходу та його зразок;
  • які документи слід підготувати після прийняття наказу.

Основне про корпоратив

Корпоративне свято на роботі найприємніше – накриває стіл компанія, а працівники мають тільки бути присутніми та веселитися.

До корпоративних можна віднести:

  • державні свята – Новий рік, Різдво, 8 Березня, Пасху, День незалежності тощо;
  • особисті свята компанії – її день народження, досягнення, отримані відзнаки чи нагороди тощо.

Корпоративний захід зазвичай проводиться для співробітників за рахунок роботодавця. Такі витрати називають корпоративними. Скільки коштів виділити, підприємство вирішує самостійно. Це залежить від фінансових можливостей та приводу для святкування.

Аби бухгалтер міг легко впоратися із такими витратами, треба попіклуватися про належне оформлення документів для корпоративного святкування. Основним є внутрішній розпорядчий документ – наказ про проведення корпоративного заходу (далі – наказ).

Наразі всі готуються до святкування Нового року, тому про цей наказ і поговоримо. Розповімо, як оформити наказ та для наочності наведемо його зразок.

Вимоги до наповнення наказу

Вимоги до змісту наказу приватне підприємство може визначати самостійно. Адже приватному сектору надається право розробити власні інструкції з діловодства, де встановлюється єдиний порядок створення документів і роботи з ними на підприємстві/установі/організації, вимоги до створення внутрішніх документів, наказів.

Нині діє Типова інструкція з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затверджена постановою КМУ від 17.01.18 р. № 55 (далі – Типова інструкція № 55). Проте дотримуватися її вимог повинні тільки органи виконавчої влади.

Звертаємо увагу! Для підготовки власної інструкції з діловодства можна взяти за основу Типову інструкцію № 55 з урахуванням внутрішніх документів підприємства (статуту, положень, посадових інструкцій тощо), де вказуються особливості підприємства, його статус, компетенція співробітників тощо.

На підставі Типової інструкції № 55 сформулюємо основні правила, яких слід дотримуватися, готуючи наказ.

Правило 1. Проект наказу готується та подається структурним підрозділом за дорученням керівника установи або за власною ініціативою (п. 81). Тож підготувати проект може кадровик, бухгалтер або власне керівник (якщо більше нікому), а підписувати його буде керівник. На зворотному боці аркуша наказу мають стояти візи (підписи) працівника, який створив документ, керівника його структурного підрозділу, керівника служби діловодства та інших задіяних осіб.

Правило 2. Наказ оформлюється на бланку наказу (п. 87). Тобто для наказів може бути розроблений окремий бланк. Утім використання одного бланку підприємства для всіх документів (листів, наказів тощо) не є помилкою. Зміст наказу коротко викладається в заголовку, який починається з прийменника «Про» і складається за допомогою віддієслівного іменника (наприклад, «Про затвердження», «Про введення», «Про створення») або іменника (наприклад, «Про підсумки», «Про заходи»).

Правило 3. У преамбулі потрібно вказати мету (наприклад, святкування Нового року, 10-річчя компанії). Зазвичай ця частина розпочинається зі слів «На виконання», «З метою» тощо (п. 89). У кінці наводиться слово «наказую» (якщо видається розпорядження, то «зобов’язую»), яке друкується жирним шрифтом та після якого ставиться двокрапка.

Правило 4. Розпорядча частина поділяється на пункти та підпункти, що нумеруються арабськими цифрами. За наповненням вони повинні вказувати певну дію чи завдання зі строком виконання та відповідальними особами (п. 90). Тут, наприклад, слід навести список осіб або структурний підрозділ, який відповідає за підготовку корпоративу, дату та місце проведення заходу. Зокрема: «Відділу кадрів доручається здійснити підготовку корпоративу СТОВ «Веселка» на честь святкування Нового року до 27.12.18 р. Дата святкування – 28.12.18 р. у ресторані «Затишок».

Правило 5. Усі причетні до виконання цього наказу структурні підрозділи та працівники повинні ознайомитися із ним під підпис. Для цього на першому примірнику наказу чи на спеціальному бланку проставляються підписи осіб із зазначенням дати ознайомлення (п. 100).

Наведемо зразок наказу.

Зразок

СТОВ «Захід»

Наказ № 155

від 03.12.18 р.                                м. Суми

Про проведення корпоративного святкування Нового року

У зв’язку з Новим роком та з метою розвитку корпоративної культури на підприємстві, зміцнення корпоративного духу НАКАЗУЮ:

1. Провести корпоративне святкування Нового року 27.12.18 р. у ресторані «Суниця».

2. Начальнику відділу кадрів Михайленко О. М. подати на затвердження план заходу та список співробітників для заохочення у строк до 10.12.18 р.

3. Заступнику директора Овочевій Н. В. підготувати та подати на затвердження кошторис витрат на проведення заходу у строк до 12.12.18 р.

4. Старшому менеджеру Омельчук Д. В. підготувати та подати на затвердження список запрошених партнерів у строк до 10.12.18 р.

5. Бухгалтеру Івченко К. П. забезпечити своєчасну оплату витрат на проведення новорічного корпоративу, а також новорічного заохочення.

6. Заступнику директора Овочевій Н. В. подати до бухгалтерії звіт про суму фактичних витрат на корпоратив не пізніше 29.12.18 р.

7. Відповідальним за підготовку та проведення заходу призначити начальника відділу кадрів Михайленко О. М.

Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Директор    (підпис)     Л. І. Димков

Зворотний бік аркуша наказу:

Наказ від 03.12.18 р. № 155 «Про проведення корпоративного святкування Нового року» підготовлено начальником відділу кадрів Михайленко О. М.     (підпис)

Візування:

Заступник директора         (підпис)        Н. В. Овочева

Бухгалтер             (підпис)        К. П. Івченко

Старший менеджер         (підпис)        Д. В. Омельчук

Отже, після видання наказу складаються:

  • план (програма) проведення новорічного заходу в довільній формі, в якому наводиться перелік запланованих заходів, дата та місце проведення, відповідальні особи;
  • кошторис витрат;
  • звіт про фактичні витрати. Після завершення заходу (у встановлений наказом строк) відповідальні особи мають відзвітувати про фактично витрачені кошти та подати до бухгалтерії первинні документи.

Висновки

Наказ про проведення корпоративного заходу є основним документом, який підтверджує витрати підприємства на святкування. Тому його потрібно належним чином оформлювати. Наказ візується працівником, який його створив, керівником його структурного підрозділу, бухгалтером та, за необхідності, іншими керівниками (підрозділ із питань запобігання та виявлення корупції, юридичний відділ тощо). Тобто всі причетні до виконання наказу працівники повинні бути ознайомлені з ним під підпис.

Після видання наказу відповідальні особи складають план проведення заходу, кошторис витрат та звіт про фактичні витрати.

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Статті за темою
13.03.2025
Як оформити рішення про виплату дивідендів приватним підприємством
Як відомо, рішення про виплату дивідендів приймають власники юридичної особи. Ця процедура, як правило, регламентована законодавчо, а значить, підприємству залишається лише дотримуватись правил. Але якщо такою юридичною особою є приватне підприємство (далі – ПрП), то у його власників виникають...
11.03.2025
Списання пального за GPS-моніторингом: підстави та документування
Технічний прогрес перетворює на атавізм раніше звичнвитрат і речі. Так, контроль за дотриманням норм витрачання пально-мастильних матеріалів (далі – ПММ), прописаних у застарілому й відірваному від життя наказі Мінтрансу від 10.02.1998 № 43 (далі – Наказ № 43, утратив чинність з 02.11.20...
05.03.2025
Коли вводити в експлуатацію фруктові та ягідні сади?
Сільгосппідприємство висадило фруктові та ягідні сади. Витрати на їх закладання обліковуються на субрахунку 155. Коли можна ввести їх в експлуатацію та почати нараховувати амортизацію, розглянемо в цій консультації. Сільгосппідприємство висадило фруктові та ягідні сади. Витрати на їх закладання облі...
Популярне
03.04.2025
Посадова інструкція для голови фермерського господарства
У цьому матеріалі розглянемо, як правильно скласти посадову інструкцію для голови фермерського господарства (далі – ФГ). Зокрема, з’ясуємо, які розділи повинна мати інструкція та в якому випадку в неї слід вносити зміни. У цьому матеріалі розглянемо, як правильно скласти посадову інстру...
21.03.2025
Як ФГ визначити своїх кінцевих бенефіціарів
Юридичні особи (в т. ч. ФГ) повинні подавати інформацію про своїх кінцевих бенефіціарних власників (далі – КБВ) (або про їх відсутність). За несвоєчасне подання такої інформації передбачено штрафні санкції. Про порядок та строки такого інформування розповімо в цій статті. Юридичні особи (в т....
10.04.2025
Як прийняти нового члена до фермерського господарства
На законодавчому рівні правилам прийняття нового члена до фермерського господарства (далі – ФГ) приділено мало уваги. Водночас це одна з важливих дій, без яких не обходиться жодне ФГ. У цьому матеріалі розповімо, чим регулюється процедура прийняття нового члена до ФГ, з яких етапів вона склада...
Нове
13.05.2025
Заповнюємо заяву про отримання ліцензії на право зберігання пального
У статті розповімо, як правильно заповнити заяву про отримання ліцензії на право зберігання пального. У статті «Ліцензія на зберігання пального для власних потреб: як отримати з 01.01.2025» ми розглянули загальні правила, яких слід дотримуватися під час оформлення ліцензії на зберігання ...
05.05.2025
Чи можна продати багаторічні насадження без передачі прав на земельну ділянку, на якій вони розташовані?
На земельном участке были заложены многолетние насаждения. Может ли фермерское хозяйство приобрести отдельно эти насаждения по договору купли-продажи, не получая прав на земельный участок, на котором они расположены? Фермерським господарствам На земельній ділянці було закладено багаторічні насаджен...
10.04.2025
Як оскаржити індивідуальну податкову консультацію: практичні поради
Індивідуальна податкова консультація (далі – ІПК) є важливим інструментом взаємодії між платником податків і контролюючим органом, який має забезпечити передбачуваність і стабільність податкових правовідносин. Проте на практиці трапляються випадки, коли видана ІПК суперечить нормам податкового...
Кращі матеріали