Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Встановлено нові правила роботи Електронного кабінету ДФС

21.08.2017

Мінфін прийняв наказ від 14.07.2017 N 637 "Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету".

Цей Порядок розроблено відповідно до підпункту 14.1.562 пункту 14.1 статті 14 розділу I Податкового кодексу з метою реалізації платниками податків та державними, у тому числі контролюючими, органами своїх прав та обов'язків, визначених Кодексом, іншими законодавчими та нормативно-правовими актами.

Електронний кабінет забезпечує електронну форму взаємодії платників податків та державних органів з контролюючими органами, надання/отримання користувачам/користувачами документів, інформації та послуг, передбачених Кодексом.

Електронний кабінет складається з:

   апаратно-програмного комплексу;

   портального рішення для користувачів - платників податків, робота в якому здійснюється он лайн (через Інтернет у режимі реального часу) та не передбачає обов'язкового використання спеціалізованого клієнтського застосування;

   портального рішення для користувачів - державних, у тому числі контролюючих, органів;

   програмного інтерфейсу (API), що дає змогу реалізувати повноту функціонала Електронного кабінету;

   інших засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем.

Електронний кабінет працює постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.

Користувачами Електронного кабінету є:

   відкритої частини:

   фізичні та юридичні особи, які мають вільний доступ до мережі Інтернет;

   приватної частини (особистого кабінету):

   платники, які зареєструвалися в Електронному кабінеті після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням ЕЦП з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та ЕЦП;

   уповноважені посадові особи державних органів, визначених відповідно до спільних наказів, укладених договорів (угод, протоколів) про інформаційну взаємодію між ДФС та державними органами (далі - уповноважені особи), які зареєструвалися в Електронному кабінеті, після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням ЕЦП з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та ЕЦП з метою виконання прав та обов'язків, покладених на такі органи згідно із законодавством.

Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
06.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято закон щодо обміну інформацією та призупинення дії трудового договору Класифікатор професій та кваліфікаційні характеристики об'єднали з Реєстром кваліфікацій: підписано Закон До ДПС будуть подавати інформацію про банківські рахунки не тільки СГД, а та...
10.02.2025
У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт про підвищення мінімальної зарплати, пенсій та прожиткового мінімуму
Більше за темою: Мінімальна зарплата та прожитковий мінімум – 2025: які розміри та на що вплинуть Розмір мінімальної заробітної плати Парламентарі подали законопроєкт № 12462, яким передбачається підвищення прожиткового мінімуму, мінімальної зарплати та мінімальної пенсії за віком у 202...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
Нове
09.05.2025
НБУ відновлює окремі вимоги щодо оцінки банками кредитного ризику
Відновлення зазначених вимог є своєчасним з огляду на тривале економічне відновлення і потребу в підвищенні стійкості сектору для активнішого кредитування економіки надалі. Національний банк у межах реалізації цілей, визначених Стратегією НБУ та Стратегією з розвитку кредитування, продовжує поступов...
09.05.2025
Електронне направлення на ВЛК можна буде згенерувати без підпису керівника ТЦК
Кабмін ухвалив зміни до постанови від 16.05.2024 № 560, які змінюють алгоритм проходження військово-лікарської комісії (ВЛК). Раніше електронні направлення генерувалися в застосунку «Резерв+», а потім накладався електронний підпис керівника ТЦК. У результаті ухвалених змін користувачі н...
09.05.2025
Верховній Раді рекомендують прийняти закон про безпеку та здоров’я працівників на роботі
Комітет з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів рекомендував Верховній Раді прийняти в другому читанні та в цілому урядовий проєкт Закону про безпеку та здоров’я працівників на роботі (реєстр. № 10147). Указаний законопроєкт спрямований на формування нової національної системи з...
Кращі матеріали