Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Облік офісних основних засобів

18.10.2020 6266 0 7

Навіть маленький офіс зазвичай має у своєму розпорядженні необхідний мінімум меблів і комп’ютерної техніки, які потрібно враховувати та контролювати. А великі сучасні офіси немислимі без автомобілів, кондиціонерів, бойлерів, мікрохвильових печей та іншої техніки, яка призначена зробити умови праці офісних працівників якомога комфортнішими.

У консультації розглянемо, як правильно вести облік операцій з оприбуткування та експлуатації офісних основних засобів (далі – ОЗ), у тому числі ОЗ, які не вважаються виробничими в податковому обліку.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали