• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Облік офісних основних засобів

В офісі будь-якого підприємства обов'язково є об'єкти основних засобів (далі – ОЗ). Це можуть бути столи, стільці, інші меблі, кондиціонери, офісна техніка і т. д. Розповімо як правильно вести облік офісних ОЗ.

При веденні обліку ОЗ доцільно керуватися не тільки положеннями бухобліку, але й нормами ПК. Пояснимо чому.

Дотримуватися норм ПК зобов'язані, зокрема, платники податку на прибуток, які для визначення об'єкта оподаткування згідно з пп. 134.1.1 ПК повинні коригувати фінрезультат до оподаткування на всі різниці, передбачені ПК (у т. ч. на різниці з розд. III). Ці платники зобов'язані вести податковий облік ОЗ, визначати їх податкову балансову вартість на кінець звітного періоду, а також розраховувати різниці, пов'язані з ОЗ.

Нагадаємо, до таких платників відносяться підприємства, які за останній звітний рік отримали:

  • дохід більше 20 млн грн.;
  • менший дохід, але не повідомили в декларації контролюючий орган про незастосування різниць із розд. III ПК згідно з пп. 134.1.1 ПК.

Низькодохідні платники, які не відповідають зазначеним критеріям, не зобов'язані вести податковий облік ОЗ і орієнтуватися на «прибуткові» положення ПК.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали