Облік готельних послуг
02.10.2017 2802 0 2
У консультації розглянемо особливості обліку операцій суб'єктів господарювання (далі – СГ), які займаються готельним бізнесом.
Готельна послуга – це дії (операції) підприємства з розміщення споживача шляхом надання номера (місця) для тимчасового проживання в готелі, а також інша діяльність, пов'язана з розміщенням і тимчасовим проживанням (ст. 1 Закону № 324, п. 1.3 Правил № 19).
Готельна послуга складається з основних і додаткових послуг, які надаються споживачу відповідно до категорії готелю:
- основні послуги – обсяг послуг готелю (проживання, харчування і т. п.), які включаються в ціну номера (місця) і надаються споживачу згідно з укладеним договором;
- додаткові послуги – обсяг послуг, які не відносяться до основних послуг готелю, замовляються й оплачуються споживачем додатково за окремим договором. До складу таких послуг, зокрема, можуть входити послуги хімчистки, перукарні, бронювання квитків і т. п.
Діяльність у сфері готельного бізнесу – це надання послуг. Собівартість готельних послуг формується за нормами П(С)БО 9 і П(С)БО 16. Витрати, що включаються до виробничої собівартості послуг, накопичуються на рахунку 23 «Виробництво» із подальшим списанням на субрахунок 903 «Собівартість реалізованих робіт і послуг».
Якщо готель має окремі підрозділи, наприклад ресторан, пральню, для обліку їх виробничих витрат можна відкривати окремі субрахунки, наприклад 231 «Ресторан», 232 «Пральня» і т. п.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року