Списання ПДВ: при реєстрації податкової накладної не надано свідоцтво платника ПДВ
Електронний документообіг та звітність
Підприємство отримувач товару, не надало постачальнику свідоцтво ПДВ, а той в свою чергу зареєстрував податкову накладну виписану в квітні 2017 на неплатника, які подальші дії отримувача. Якщо одержувач товарів (послуг) так і не отримає зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної, то коли, враховуючи зміни в законодавстві, списувати ПДВ на витрати?
Відповідь
Згідно з п.192.1 ПКУ, РК до ПН складається також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні ПН, у тому числі не пов’язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг.
Тобто, у Вашому випадку найефективніше - попросити постачальника, щоб той склав РК із вказанням вашого податкового номеру платника ПДВ. Для цього необхідно направити постачальнику лист-прохання, а до нього долучити свідоцтво платника ПДВ (або завірений підписом та печаткою (якщо вона є) – витяг з реєстру платників ПДВ). Лист доцільно направити поштою із описом – може згодитися у майбутньому.
Як варіант, можете спробувати звернутися до господарського суду із вимогою зобов’язати Вашого постачальника зареєструвати РК. Але позитивної практики на даний час немає, а судовий збір – чималенький.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року