Реклама інтернет-магазину: як не загубити витрати і податковий кредит
01.08.2017 338 0 1
Акценти статті:
- ми розповіли про популярні види реклами інтернет-магазину;
- пояснили, як відобразити витрати на рекламу в обліку рекламодавця;
- дали рекомендації щодо оформлення первинних документів, які допоможуть захистити витрати для податкового обліку і податковий кредит із ПДВ.
Для успішної роботи інтернет-магазину потрібна реклама. Оскільки йдеться про розкручування інтернет-ресурсу, розглянемо найбільш розповсюджені види реклами саме в цьому сегменті.
Пошукова оптимізація сайту (SEO)
Абревіатура SEO (від англ. search engine optimization) означає просування сайту рекламодавця в рейтингу пошукових систем. Простіше кажучи, це розкручування сайту. Для того щоб сайт посідав лідируючі позиції в рейтингу пошукових систем, а значить потрапляв до топ-результатів пошуку, проводяться певні роботи. Підбір ключових фраз, їх розстановка на сторінках сайту, створення стратегії із залучення маси посилань на сайт, додавання нових матеріалів з метою залучити додатковий трафік тощо. Ці роботи можуть здійснюватися як силами самого рекламодавця, так і з використанням сторонніх фахівців. Оплата послуг таких фахівців, як правило, залежить від обсягу робіт. Сьогодні SEO – найбільш ефективний і доступний метод просування сайту, яким користуються практично всі інтернет-магазини.
Медійна реклама
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року