Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Звіт з ЄСВ за найманих працівників

28.09.2017

Роботодавці зобов'язані щомісяця подавати до фіскальних органів звітність з ЄСВ за найманих працівників. У консультації розглянемо загальні правила заповнення та подання звітності, а також порядок заповнення деяких таблиць звіту.​

Правила формування та подання Звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб і суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до фіскальних органів (далі – Звіт) установлено Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженим наказом Мінфіну від 14.04.15 р. № 435 (далі – Порядок № 435).

Звіт подається за формою додатка 4 до Порядку № 435. При цьому починаючи із червня 2016 року звіт подається за оновленою формою, а за період із січня по травень 2016 року (включно) звіт подавався за формою, що діяла з 01.05.15 р. (лист ДФС від 28.01.16 р. № 2844/7/99-99-17-03-01-17).

Роботодавці – юридичні особи та фізичні особи, які використовують найману працю та нараховують ЄСВ за найманих працівників, подають Звіт щомісяця, не пізніше 20-го числа місяця, що настає за базовим звітним періодом (п. 1 розд. III Порядку № 435). Якщо останній день здачі Звіту припадає на вихідний або святковий день, то строк здачі переноситься на перший після вихідного робочий день (п. 14 розд. II Порядку № 435).

Звіт подається одним із таких способів (п. 1 розд. II Порядку № 435):

  • засобами електронного зв'язку в електронній формі. Зазначимо, що така форма Звіту створюється страхувальником із використанням спеціалізованого програмного забезпечення;
  • на паперових носіях, засвідчених підписом керівника страхувальника та скріплених печаткою (при її наявності), разом з електронним Звітом;
  • на паперових носіях без подання електронного Звіту, якщо застрахованих осіб не більше п'яти;
  • шляхом направлення поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення за умови, що кількість застрахованих осіб не перевищує п'яти. У цьому випадку Звіт повинен бути відправлений не пізніше ніж за 10 днів до закінчення граничного строку його подання (датою подання вважається день відправлення Звіту). Якщо Звіт на пошті буде загублений (з вини оператора поштового зв'язку), то платник ЄСВ звільняється від відповідальності за його неподання або несвоєчасне подання. При цьому протягом 5 робочих днів із дня отримання повідомлення про втрату або зіпсуття поштового відправлення він зобов'язаний направити поштою або подати особисто (на свій вибір) до органу ДФС другий примірник Звіту разом із копією повідомлення про втрату або зіпсуття поштового відправлення.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Популярне
20.06.2025
Резерв сумнівних боргів: у яких випадках підприємству вигідно його створювати
Розповімо, які підприємства можуть оптимізувати податок на прибуток шляхом створення резерву сумнівних боргів та як правильно сформувати цей резерв, щоб не було претензій з боку контролюючих органів. У чому полягає проблема: оптимізація об’єкта обкладення податком на прибуток для деяких підпри...
18.08.2025
Облік витрат на створення вебсайту
У статті розповімо, що таке вебсайт та як відображати в бухгалтерському та податковому обліку витрати на його створення. Сьогодні вебсайти використовуються з різними цілями. Деякі виконують тільки представницькі функції. Це може бути, наприклад, сайт-візитка – електронний аналог традиційної ...
20.06.2025
Як розрахувати резерв відпусток на дату балансу
У статті розповімо про порядок формування резерву відпусток і регулярність його перегляду. Чи треба щомісячно інвентаризувати резерв? Забезпечення на оплату відпусток формується для рівномірного розподілу витрат на відпустки між звітними періодами. Його створення – обов’язок підприємства...
Нове
22.08.2025
Квартальна об’єднана звітність ФОП, звільнення від ЄСВ за себе, мінімалка для продавців підакцизних товарів: важливі зміни в ПК
Розглянемо, які зміни передбачено Законом від 16.07.2025 № 4536-ІХ щодо подання ФОП об’єднаної звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ, умов звільнення від ЄСВ, мінімальної зарплати для продавців підакцизних товарів, пільг зі сплати ЄСВ для самозайнятих осіб тощо. Минулого місяця ВР України ухвалила Закон...
21.08.2025
Нематеріальні активи: нараховуємо амортизацію
У статті розглянемо порядок установлення строку корисного використання, ліквідаційної вартості, методів нарахування бухгалтерської та податкової амортизації нематеріальних активів. Після придбання нематеріальні активи розпочинають своє життя на підприємстві. Насамперед витрати на їх створення підляг...
19.08.2025
Придбання нематеріальних активів: оформлення та облік
У статті розповімо, які активи належать до нематеріальних, як відобразити їх придбання у бухгалтерському та податковому обліку, а також оформити документально. Операції з нематеріальними активами, як-от комп’ютерні програми, торгові марки, ліцензії, здійснює практично кожне підприємство. У ста...
Кращі матеріали