Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Звіт з ЄСВ за найманих працівників

28.09.2017

Роботодавці зобов'язані щомісяця подавати до фіскальних органів звітність з ЄСВ за найманих працівників. У консультації розглянемо загальні правила заповнення та подання звітності, а також порядок заповнення деяких таблиць звіту.​

Правила формування та подання Звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб і суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до фіскальних органів (далі – Звіт) установлено Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженим наказом Мінфіну від 14.04.15 р. № 435 (далі – Порядок № 435).

Звіт подається за формою додатка 4 до Порядку № 435. При цьому починаючи із червня 2016 року звіт подається за оновленою формою, а за період із січня по травень 2016 року (включно) звіт подавався за формою, що діяла з 01.05.15 р. (лист ДФС від 28.01.16 р. № 2844/7/99-99-17-03-01-17).

Роботодавці – юридичні особи та фізичні особи, які використовують найману працю та нараховують ЄСВ за найманих працівників, подають Звіт щомісяця, не пізніше 20-го числа місяця, що настає за базовим звітним періодом (п. 1 розд. III Порядку № 435). Якщо останній день здачі Звіту припадає на вихідний або святковий день, то строк здачі переноситься на перший після вихідного робочий день (п. 14 розд. II Порядку № 435).

Звіт подається одним із таких способів (п. 1 розд. II Порядку № 435):

  • засобами електронного зв'язку в електронній формі. Зазначимо, що така форма Звіту створюється страхувальником із використанням спеціалізованого програмного забезпечення;
  • на паперових носіях, засвідчених підписом керівника страхувальника та скріплених печаткою (при її наявності), разом з електронним Звітом;
  • на паперових носіях без подання електронного Звіту, якщо застрахованих осіб не більше п'яти;
  • шляхом направлення поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення за умови, що кількість застрахованих осіб не перевищує п'яти. У цьому випадку Звіт повинен бути відправлений не пізніше ніж за 10 днів до закінчення граничного строку його подання (датою подання вважається день відправлення Звіту). Якщо Звіт на пошті буде загублений (з вини оператора поштового зв'язку), то платник ЄСВ звільняється від відповідальності за його неподання або несвоєчасне подання. При цьому протягом 5 робочих днів із дня отримання повідомлення про втрату або зіпсуття поштового відправлення він зобов'язаний направити поштою або подати особисто (на свій вибір) до органу ДФС другий примірник Звіту разом із копією повідомлення про втрату або зіпсуття поштового відправлення.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Популярне
24.10.2025
Облік шин та акумуляторів
У статті розглянемо: до якого виду активів належать шини й акумулятори – оборотних чи необоротних; як вести облік їх придбання, заміни та списання; що потрібно зробити, щоб не сплачувати екоподаток з шин та акумуляторів (відходів). Із цієї статті ви дізнаєтеся: до якого виду активів належа...
18.08.2025
Облік витрат на створення вебсайту
У статті розповімо, що таке вебсайт та як відображати в бухгалтерському та податковому обліку витрати на його створення. Сьогодні вебсайти використовуються з різними цілями. Деякі виконують тільки представницькі функції. Це може бути, наприклад, сайт-візитка – електронний аналог традиційної па...
23.10.2025
Як відобразити в обліку надлишки активів в платників податку на прибуток та єдинників
У статті розглянемо особливості обліку надлишків основних засобів, нематеріальних активів і запасів у розрізі бухгалтерського обліку, податку на прибуток та єдиного податку. У процесі інвентаризації підприємство може виявити надлишки активів, які необхідно взяти на баланс, відобразивши цю операцію...
Нове
27.10.2025
Як сплатити податки через Електронний кабінет?
Дізнайтеся, як у декілька кліків перевірити нарахування податків в електронному кабінеті, отримати реквізити для сплати та одразу сплатити їх онлайн. Ми покажемо, де знайти потрібні рахунки, якщо реквізитів у кабінеті немає – швидко, без помилок і черг. Електронний кабінет платника податків до...
27.10.2025
Ціну товару прив’язано до курсу інвалюти: скільки розрахунків коригування оформляти в разі часткової післяплати?
Умовами договору на поставку товарів передбачено оплату частинами, а ціну прив’язано до курсу інвалюти. Як відкоригувати показники податкової накладної, якщо часткові оплати надходили в різні дні, а їх суми було визначено за різним валютним курсом? У статті з’ясуємо, скільки розрахунків ...
23.10.2025
Як відобразити в обліку надлишки активів в платників податку на прибуток та єдинників
У статті розглянемо особливості обліку надлишків основних засобів, нематеріальних активів і запасів у розрізі бухгалтерського обліку, податку на прибуток та єдиного податку. У процесі інвентаризації підприємство може виявити надлишки активів, які необхідно взяти на баланс, відобразивши цю операцію...
Кращі матеріали