Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Звіт з ЄСВ за найманих працівників

28.09.2017

Роботодавці зобов'язані щомісяця подавати до фіскальних органів звітність з ЄСВ за найманих працівників. У консультації розглянемо загальні правила заповнення та подання звітності, а також порядок заповнення деяких таблиць звіту.​

Правила формування та подання Звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб і суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до фіскальних органів (далі – Звіт) установлено Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженим наказом Мінфіну від 14.04.15 р. № 435 (далі – Порядок № 435).

Звіт подається за формою додатка 4 до Порядку № 435. При цьому починаючи із червня 2016 року звіт подається за оновленою формою, а за період із січня по травень 2016 року (включно) звіт подавався за формою, що діяла з 01.05.15 р. (лист ДФС від 28.01.16 р. № 2844/7/99-99-17-03-01-17).

Роботодавці – юридичні особи та фізичні особи, які використовують найману працю та нараховують ЄСВ за найманих працівників, подають Звіт щомісяця, не пізніше 20-го числа місяця, що настає за базовим звітним періодом (п. 1 розд. III Порядку № 435). Якщо останній день здачі Звіту припадає на вихідний або святковий день, то строк здачі переноситься на перший після вихідного робочий день (п. 14 розд. II Порядку № 435).

Звіт подається одним із таких способів (п. 1 розд. II Порядку № 435):

  • засобами електронного зв'язку в електронній формі. Зазначимо, що така форма Звіту створюється страхувальником із використанням спеціалізованого програмного забезпечення;
  • на паперових носіях, засвідчених підписом керівника страхувальника та скріплених печаткою (при її наявності), разом з електронним Звітом;
  • на паперових носіях без подання електронного Звіту, якщо застрахованих осіб не більше п'яти;
  • шляхом направлення поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення за умови, що кількість застрахованих осіб не перевищує п'яти. У цьому випадку Звіт повинен бути відправлений не пізніше ніж за 10 днів до закінчення граничного строку його подання (датою подання вважається день відправлення Звіту). Якщо Звіт на пошті буде загублений (з вини оператора поштового зв'язку), то платник ЄСВ звільняється від відповідальності за його неподання або несвоєчасне подання. При цьому протягом 5 робочих днів із дня отримання повідомлення про втрату або зіпсуття поштового відправлення він зобов'язаний направити поштою або подати особисто (на свій вибір) до органу ДФС другий примірник Звіту разом із копією повідомлення про втрату або зіпсуття поштового відправлення.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Популярне
24.10.2025
Облік шин та акумуляторів
У статті розглянемо: до якого виду активів належать шини й акумулятори – оборотних чи необоротних; як вести облік їх придбання, заміни та списання; що потрібно зробити, щоб не сплачувати екоподаток з шин та акумуляторів (відходів). Із цієї статті ви дізнаєтеся: до якого виду активів належа...
23.10.2025
Як відобразити в обліку надлишки активів в платників податку на прибуток та єдинників
У статті розглянемо особливості обліку надлишків основних засобів, нематеріальних активів і запасів у розрізі бухгалтерського обліку, податку на прибуток та єдиного податку. У процесі інвентаризації підприємство може виявити надлишки активів, які необхідно взяти на баланс, відобразивши цю операцію...
23.10.2025
Інвентаризація кредиторської та дебіторської заборгованості
У статті розповімо про особливості проведення інвентаризації дебіторської та кредиторської заборгованостей підприємства. Інвентаризація розрахунків підприємства є одним з етапів суцільної інвентаризації, яка проводиться перед складанням річної фінансової звітності. Інвентаризація дебіторської та кре...
Нове
20.11.2025
14 способів відкоригувати фінрезультат законними методами
У чому суть питання. Як відомо, що більший додатний фінрезультат (прибуток) підприємства, то більше й податкове навантаження. Чи можна зменшити фінрезультат, застосовуючи суто бухгалтерські правила? Можна, дотримуючись наших рекомендацій. Але бувають ситуації, коли потрібно збільшити фінрезультат. У...
11.11.2025
Ліквідаційна звітність з податку на прибуток: коли та в якому порядку подавати?
У статті розповімо, у які строки та в якому порядку платник податку на прибуток, який ухвалив рішення про добровільну ліквідацію, має подати останню декларацію з цього податку. Ситуація. Підприємство – платник податку на прибуток ухвалило рішення щодо добровільної ліквідації. Коли та в якому ...
10.11.2025
За які періоди можна виправити помилки з податку на прибуток, зважаючи на строк давності?
У статті пояснюємо, як впливає строк давності на виправлення помилок з податку на прибуток. Надаємо рекомендації та числові приклади. Ситуація із практики. Підприємство, яке подає декларацію з податку на прибуток один раз на рік, виявило помилки минулих періодів – у деклараціях за 2018 і ...
Кращі матеріали