Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Звіт з ЄСВ за найманих працівників

28.09.2017

Роботодавці зобов'язані щомісяця подавати до фіскальних органів звітність з ЄСВ за найманих працівників. У консультації розглянемо загальні правила заповнення та подання звітності, а також порядок заповнення деяких таблиць звіту.​

Правила формування та подання Звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб і суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до фіскальних органів (далі – Звіт) установлено Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженим наказом Мінфіну від 14.04.15 р. № 435 (далі – Порядок № 435).

Звіт подається за формою додатка 4 до Порядку № 435. При цьому починаючи із червня 2016 року звіт подається за оновленою формою, а за період із січня по травень 2016 року (включно) звіт подавався за формою, що діяла з 01.05.15 р. (лист ДФС від 28.01.16 р. № 2844/7/99-99-17-03-01-17).

Роботодавці – юридичні особи та фізичні особи, які використовують найману працю та нараховують ЄСВ за найманих працівників, подають Звіт щомісяця, не пізніше 20-го числа місяця, що настає за базовим звітним періодом (п. 1 розд. III Порядку № 435). Якщо останній день здачі Звіту припадає на вихідний або святковий день, то строк здачі переноситься на перший після вихідного робочий день (п. 14 розд. II Порядку № 435).

Звіт подається одним із таких способів (п. 1 розд. II Порядку № 435):

  • засобами електронного зв'язку в електронній формі. Зазначимо, що така форма Звіту створюється страхувальником із використанням спеціалізованого програмного забезпечення;
  • на паперових носіях, засвідчених підписом керівника страхувальника та скріплених печаткою (при її наявності), разом з електронним Звітом;
  • на паперових носіях без подання електронного Звіту, якщо застрахованих осіб не більше п'яти;
  • шляхом направлення поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення за умови, що кількість застрахованих осіб не перевищує п'яти. У цьому випадку Звіт повинен бути відправлений не пізніше ніж за 10 днів до закінчення граничного строку його подання (датою подання вважається день відправлення Звіту). Якщо Звіт на пошті буде загублений (з вини оператора поштового зв'язку), то платник ЄСВ звільняється від відповідальності за його неподання або несвоєчасне подання. При цьому протягом 5 робочих днів із дня отримання повідомлення про втрату або зіпсуття поштового відправлення він зобов'язаний направити поштою або подати особисто (на свій вибір) до органу ДФС другий примірник Звіту разом із копією повідомлення про втрату або зіпсуття поштового відправлення.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Популярне
05.04.2025
Продовження строку корисного використання повністю замортизованих основних засобів
Ситуація із практики: строк, визначений під час первинного визнання об’єкта основних засобів (далі – ОЗ), уже закінчився, а актив продовжує використовуватися. НП(С)БУ 7 передбачено, що строк корисного використання (експлуатації) об’єкта ОЗ переглядається в разі зміни очікуван...
11.03.2025
Наказ про встановлення норм витрати палива
Якщо ваше підприємство вирішило вдатися до нормування витрат пального або розмірковує, чи доцільно це робити, постараємося спростити для вас це завдання, навівши в статті: зразок наказу про встановлення норм витрати палива; дві причини, чому на підприємстві необхідний такий наказ. Якщо ваше під...
10.03.2025
Списання ПММ: оформлення документів та облік
Для того щоб забезпечити грамотний облік списання пально-мастильних матеріалів (далі – ПММ), бухгалтер повинен мати первинні документи, які фіксують транспортну роботу (пробіг) та фактичні витрати ПММ. Типові форми цих документів законодавчо не затверджено, тож їх можна розробити самостійно. Н...
Нове
21.05.2025
Придбання сільгосппродукції у фізичних осіб
Іноді в суб’єктів господарювання виникає потреба придбати сільгосппродукцію у фізосіб. Наприклад, продукцію можуть купувати для перероблення або перепродажу, а худобу – для розведення, відтворення тощо. Тож у цій статті ми розповімо, як документально оформити операцію із закупівлі, чи по...
19.05.2025
Імпорт товарів та основних засобів: особливості сплати ПДВ і відображення права на податковий кредит
Вперше імпортуєте товари або обладнання? Дізнайтеся, коли та як сплачувати ПДВ, коли відобразити податковий кредит тощо. Перед підприємствами, які вперше збираються імпортувати товари або основні засоби, постає безліч запитань, а саме: коли та як сплачувати ПДВ, коли можна відобразити податковий кре...
12.05.2025
Як створити паперову копію електронного документа
У статті розповімо в яких випадках створення паперових копій електронних документів є обов’язковим, як засвідчувати такі копії, як описати процедуру їх створення у відповідному локальному положенні. Електронні документи – це зручно, екологічно, економно. Тому все більше суб’єктів г...
Кращі матеріали