Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Податкову накладну на передоплату заблоковано: як її розблокувати?

Наталя Кривунь

21.11.2017 3392 0 4

ТОВ «Шанс» (далі – платник) відправив на реєстрацію податкову накладну (далі – ПН), виписану на ім'я ТОВ «Ямбур» (покупець) на суму отриманого авансу за товар у розмірі 720 000 грн., й отримав квитанцію про призупинення реєстрації цієї ПН. На момент відправлення ПН на реєстрацію платник не отримав товар від свого постачальника і не оплатив його, тобто вхідна ПН на даний вид товару в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) була відсутня. При цьому податкове навантаження платника становить 1 %. Які кроки необхідно здійснити платнику, щоб розблокувати ПН?

Чому заблоковано ПН?

Як відомо, під моніторинг підпадають відправлені на реєстрацію в ЄРПН ПН, які не відповідають хоча б одній з ознак, наведених у пп. 1–4 п. 5 Критеріїв, затверджених наказом Мінфіну від 13.06.17 р. № 567 (далі – Наказ № 567, Критерії № 567).

У нашому випадку ПН не відповідає жодному з установлених згаданою нормою ознак і підлягає моніторингу. Судячи з усього, реєстрація ПН була призупинена у зв'язку з невиконанням умови 1 критерію 1 із пп. 1 п. 6 Критеріїв № 567. Тобто причиною блокування стало те, що платник виписав ПН на товар, за яким відсутній залишок.

Що слід робити, щоб розблокувати ПН?

Згідно з пп. «в» пп. 201.16.1 Податкового кодексу в разі призупинення реєстрації ПН платник ПДВ має право протягом 365 календарних днів подати пояснення та пакет документів, що підтверджують обґрунтованість виписування такої ПН. Разом із поясненнями та документами необхідно також подати до органу ДФС таблицю даних за формою J(F) 1312302 (про це говориться на сайті ДФС у Дніпропетровській області в розділі новини від 10.11.17 р. «Корисний довідник для платників ПДВ», далі – Рекомендації).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали