Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Податкову накладну на передоплату заблоковано: як її розблокувати?

21.11.2017

ТОВ «Шанс» (далі – платник) відправив на реєстрацію податкову накладну (далі – ПН), виписану на ім'я ТОВ «Ямбур» (покупець) на суму отриманого авансу за товар у розмірі 720 000 грн., й отримав квитанцію про призупинення реєстрації цієї ПН. На момент відправлення ПН на реєстрацію платник не отримав товар від свого постачальника і не оплатив його, тобто вхідна ПН на даний вид товару в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) була відсутня. При цьому податкове навантаження платника становить 1 %. Які кроки необхідно здійснити платнику, щоб розблокувати ПН?

Чому заблоковано ПН?

Як відомо, під моніторинг підпадають відправлені на реєстрацію в ЄРПН ПН, які не відповідають хоча б одній з ознак, наведених у пп. 1–4 п. 5 Критеріїв, затверджених наказом Мінфіну від 13.06.17 р. № 567 (далі – Наказ № 567, Критерії № 567).

У нашому випадку ПН не відповідає жодному з установлених згаданою нормою ознак і підлягає моніторингу. Судячи з усього, реєстрація ПН була призупинена у зв'язку з невиконанням умови 1 критерію 1 із пп. 1 п. 6 Критеріїв № 567. Тобто причиною блокування стало те, що платник виписав ПН на товар, за яким відсутній залишок.

Що слід робити, щоб розблокувати ПН?

Згідно з пп. «в» пп. 201.16.1 Податкового кодексу в разі призупинення реєстрації ПН платник ПДВ має право протягом 365 календарних днів подати пояснення та пакет документів, що підтверджують обґрунтованість виписування такої ПН. Разом із поясненнями та документами необхідно також подати до органу ДФС таблицю даних за формою J(F) 1312302 (про це говориться на сайті ДФС у Дніпропетровській області в розділі новини від 10.11.17 р. «Корисний довідник для платників ПДВ», далі – Рекомендації).

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Статті за темою
03.06.2025
Часткова ліквідація основних засобів: ПДВ-наслідки
Довелось частково ліквідувати основний засіб під час ремонту? Дізнайтеся із нашої статті, чи потрібно в такому разі нараховувати ПДВ-зобов’язання, що є базою оподаткування та яким має бути документальне оформлення операції. У процесі ремонту об’єкта основних засобів відбулась його частко...
02.06.2025
Подаємо форму № 20-ОПП щодо обладнання для зберігання пального
У статті розповімо, як суб’єкту господарювання подати заяву за формою № 20-ОПП щодо обладнання для зберігання пального. Ліцензія на зберігання пального для власних потреб: як отримати з 01.01.2025 Перед поданням заяви на отримання ліцензії на зберігання пального суб’єкт господарювання (д...
27.05.2025
Вага (маса) вантажу та транспортного засобу в ТТН: як зазначати?
Стаття містить відповіді на поширені запитання щодо заповнення реквізиту ТТН щодо ваги (маси) вантажу та транспортного засобу. Під час заповнення оновленої форми ТТН (№ 1-ТН), яку застосовуємо з 03.01.2025, виникає чимало запитань. У цій статті приділимо увагу реквізиту ваги (маси) вантажу та трансп...
Популярне
05.04.2025
Продовження строку корисного використання повністю замортизованих основних засобів
Ситуація із практики: строк, визначений під час первинного визнання об’єкта основних засобів (далі – ОЗ), уже закінчився, а актив продовжує використовуватися. НП(С)БУ 7 передбачено, що строк корисного використання (експлуатації) об’єкта ОЗ переглядається в разі зміни очікуван...
11.03.2025
Наказ про встановлення норм витрати палива
Якщо ваше підприємство вирішило вдатися до нормування витрат пального або розмірковує, чи доцільно це робити, постараємося спростити для вас це завдання, навівши в статті: зразок наказу про встановлення норм витрати палива; дві причини, чому на підприємстві необхідний такий наказ. Якщо ваше під...
10.03.2025
Списання ПММ: оформлення документів та облік
Для того щоб забезпечити грамотний облік списання пально-мастильних матеріалів (далі – ПММ), бухгалтер повинен мати первинні документи, які фіксують транспортну роботу (пробіг) та фактичні витрати ПММ. Типові форми цих документів законодавчо не затверджено, тож їх можна розробити самостійно. Н...
Нове
03.06.2025
Продаж товарів на ринках та ярмарках: як оформлювати податкову накладну
Продаж товарів у разі виїзної торгівлі здійснюється за готівку або із застосуванням електронних платіжних засобів (через такі звані платіжні термінали). При такому способі розрахунків платникам ПДВ дозволяється виписувати одну підсумкову податкову накладну (далі – ПН) на весь обсяг продажу за ...
03.06.2025
Часткова ліквідація основних засобів: ПДВ-наслідки
Довелось частково ліквідувати основний засіб під час ремонту? Дізнайтеся із нашої статті, чи потрібно в такому разі нараховувати ПДВ-зобов’язання, що є базою оподаткування та яким має бути документальне оформлення операції. У процесі ремонту об’єкта основних засобів відбулась його частко...
03.06.2025
Облік товарів у виїзній торгівлі
Облік товарів у виїзній торгівлі здійснюється за загальними правилами, передбаченими бухгалтерськими стандартами для роздрібної торгівлі та Податковим кодексом. У статті розглянемо нюанси бухобліку та оподаткування операцій, які здійснюються під час виїзної торгівлі. Виїзна торгівля, тобто реалізаці...
Кращі матеріали