Із цієї статті ви дізнаєтеся: продавцеві важливо заздалегідь запрограмувати бонус у РРО при роботі з програмою лояльності «Бонус Плюс» та як правильно це зробити. А також як виправити помилку, якщо бонуси не запрограмовані в РРО.
Що можна зробити на практиці:
За бажанням покупця гроші за покупку можна списати або з його основного рахунка, або з бонусного. При цьому продавець зобов'язаний запропонувати клієнтові провести оплату саме з бонусного рахунка – звичайно, якщо там достатньо грошей, щоб розплатитися за покупку (пп. 3.7.1.2.2.44 Умов і правил надання банківських послуг, далі – Умови). До речі, при оплаті з бонусного рахунка покупцеві також будуть нараховані бонуси.
Чи можна оплачувати одну покупку з двох рахунків відразу?
Ні, змішані оплати (коли частина грошей береться з основного, а частина – з бонусного рахунка) не передбачені (пп. 1.3.13 Умов). На практиці, якщо грошей з одного рахунка не вистачає, покупцеві можуть зробити 2 чеки (якщо склад покупки це дозволяє): тоді частина товарів буде оплачена за рахунок бонусів, а частина – з основного рахунка.