Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Де знайти інформацію для визначення пов'язаності осіб?

04.10.2017

ДФС в листі від 18.08.2017 р. N 22283/7/99-99-12-03-07-17 нагадала, що інформацію для визначення пов'язаності осіб можна знайти, зокрема, в таких джерелах інформації:

   єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, сайт Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesea...);

   сайт Державної установи "Агентство з розвитку інфраструктури фондового ринку України" (https://smida.gov.ua/);

   сайт Національного банку України (https://www.bank.gov.ua/control/uk/in...) (розділ "Банківський нагляд", вкладка "Реєстрація та ліцензування");

   аналітична система для ділової розвідки і перевірки контрагентів України YouControl (https://youcontrol.com.ua/);

   реєстри бенефіціарів власників та національні бізнес-реєстри іноземних держав.

Наприклад, інформація щодо компаній, зареєстрованих на території Великобританії доступна в публічному реєстрі Управління державної реєстрації юридичних осіб Великобританії (Companies House) (https://www.gov.uk/government/organis...);

   відкрита база даних "Open Corporates" (https://opencorporates.com/) (контекстний пошук по назвах компаній з посиланням на національні бізнес-реєстри);

   комерційні сайти з доступом до бізнес-реєстрів: "Kompany®" (https://www.kompany.com/) і "EMIS" (https://www.emis.com/) (отримання інформації обмежена - платний ресурс);

   Європейський бізнес-реєстр (EBR) (http://www.ebr.org/) (отримання інформації обмежена - платний ресурс).

Для встановлення пов'язаності осіб за ознаками впливу через контроль органів управління юридичної особи важливим і необхідним є можливість дослідження установчих документів юридичних осіб, а також інших документів органів управління цих осіб, якими можуть бути:

   рішення установчого і загальних зборів господарських товариств, наглядової ради або інших органів управління;

   документи про наглядову раду, правління, інші наглядові та виконавчі органи господарських товариств, про їх персональний склад;

   права, передані загальними зборами господарських товариств до компетенції наглядової або виконавчого органу господарських товариств (наглядова рада, правління або інший орган, передбачений статутом);

   персональний склад наглядової органу господарських товариств (наглядової ради чи іншого органу) і порядок його формування.

Крім безпосереднього доступу до таких джерел, з інформацією з питань діяльності органів управління можна ознайомитися на офіційних сайтах юридичних осіб (перш за все це стосується великих і публічних компаній), в загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів ( http://stockmarket.gov.ua/), базах даних "Емітенти" і "Власники 10%" на сайті Агентства з розвитку інфраструктури фондового ринку України (https://smida.gov.ua/db (вимагає безкоштовної реєстрації).

З огляду на зазначене підкреслюємо, що при формуванні переліків платників податків, господарські операції яких підпадають під визначення контрольованих, необхідно ретельно досліджувати наявну інформацію.

Попереджаємо про недопущення формального та поверхневого підходу при проведенні моніторингу контрольованих операцій.

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
13.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Держстат планує припинити ЄДРПОУ: розпочато обговорення Внесено зміни до Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 02.05.2025 Працівникам планують надати прав...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
Нове
16.05.2025
Контроль за роботою водіїв повинен здійснюватися незалежно від протяжності маршрутів та інших обставин
Відповідальність настає за невикористання картки водія та невиконання водієм обов'язку з роздрукування інформації на паперовому носії про режим роботи та відпочинок водія, або про недотримання водієм режиму праці та відпочинку. Укртрансбезпека інформує про судову практику Верховного Суду у справах щ...
16.05.2025
Як заповнити форму № 20-ОПП, якщо об’єкт оподаткування не має назви вулиці та номеру будинку
Для заповнення форми № 20-ОПП першоджерелом даних щодо об’єкта оподаткування, зокрема, щодо його місцезнаходження (адреси), є правовстановлювальні документи, які є актуальними на дату її подання. Більше за темою: Форма № 20-ОПП: правила подання та заповнення Яка інформація зазначається у...
16.05.2025
Оприлюднено судову практику щодо корпоративних спорів та корпоративних прав за 2024 рік
Зроблено аналіз судової практики розгляду справ щодо корпоративних спорів та корпоративних прав за 2024 рік. Східний апеляційний господарський суд здійснив аналіз судової практики розгляду справ щодо корпоративних спорів та корпоративних прав за 2024 рік. Зокрема, проаналізовано судову статистику, ...
Кращі матеріали