• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Доставка співробітників до офісу і назад: облікові нюанси

Доставка працівників легковим авто підприємства: чи потрібна ліцензія?

Як відобразити витрати на таку операцію в обліку, розповімо в консультації.

Підприємство перевозить співробітників офісу – адмінперсонал, тому витрати, пов'язані з перевезенням, обліковують за дебетом рахунка 92 «Адміністративні витрати» і визнають у періоді їх здійснення (п. 7 П(С)БО 16).

Нагадаємо, адмінвитрати, зокрема, включають (п. 18 П(С)БО 16):

  • витрати на утримання водія (оплата праці та ЄСВ);
  • витрати на утримання транспортного засобу (далі – ТЗ), зокрема операційну оренду, страхування, амортизацію, ремонт;
  • податки, збори та інші обов'язкові платежі;
  • інші витрати загальногосподарського призначення.

На практиці підприємство під час перевезення співробітників до місця роботи і додому несе такі витрати.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали