Початок трансляції 22.05.2025 об 11:00.
Програма вебінару
1. Актуальні зміни в законодавстві щодо трудових книжок
2. Паперова трудова книжка:
- в яких випадках ведеться та як заповнювати;
- у кого має зберігатися та коли можна видати працівнику «на руки»;
- виправлення помилок;
- видача під час звільнення та що робити, якщо працівник не забирає паперову трудову книжку;
- пересилання трудової книжки поштою, у тому числі за кордон;
- що робити, якщо трудову книжку знищено або втрачено.
3. Електронна трудова книжка:
- формування та вимоги до сканування;
- які відомості має містити е-трудова;
- подання на вебпортал ПФУ;
- як користуватися відомостями про трудову діяльність та яка інформація там є.
4. Ситуації із практики:
- хто має подати до ПФУ відомості про трудову діяльність – працівник чи роботодавець;
- які відомості має надати працівник під час оформлення на роботу;
- що робити, якщо у витягу про трудову діяльність не відображається запис про звільнення працівника з попереднього місця роботи?
Дата проведення: 22 травня 2025 року.
Час проведення: 11:00–12:30.