Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Від мікро до великого: вибираємо категорію підприємства

Категорія підприємства й облікові наслідки

Нагадаємо, що з 1 січня 2018 року всі підприємства (крім бюджетних установ) для цілей бухобліку (і не тільки) діляться на чотири категорії: мікропідприємства, малі, середні та великі підприємства.

Розмір підприємства визначається критеріями, установленими ч. 2 ст. 2 Закону від 16.07.99 р. № 996-XIV (далі – Закон № 996).

Важливо знати, до якої саме розмірної категорії належить ваше підприємство. Це потрібно для того, щоб визначити: у якому складі і за якою формою ви повинні подавати фінзвітність, чи зобов’язане ваше підприємство створювати резерви в обліку і проводити переоцінку необоротних активів, оприлюднювати свою фінзвітність і застосовувати міжнародні стандарти.

Повна версія доступна тільки передплатникам
Підпишіться на онлайн сервіси для бухгалтерів та кадровиків Uteka. Отримайте повний доступ бібліотеки безпечних рішень, які роблять вашу роботу ефективнішою.
Що входить в передплату?
Готові рішення
і приклади
Миттєва активація
доступу
Можливість задати
питання експерту
Щоденні
оновлення
Доступ до ексклюзивних
матеріалів
Відкритий архів
матеріалів c 2015 року
Популярне
25.09.2025
Спецпроєкт «Статутний капітал ТОВ: оформлення та облік»
Статутний капітал – один із ключових показників, що характеризують надійність товариства з обмеженою відповідальністю. Це не лише юридична формальність, а й важливий маркер для контрагентів, банків і податкових органів. Саме тому ТОВ та його інвесторам необхідно виважено підійти до питань форм...
27.10.2025
Спецпроєкт «Нематеріальні активи: обліковуємо правильно»
З обліком нематеріальних активів стикається практично кожне підприємство. Такі об’єкти, як комп’ютерні програми, торговельні марки, ліцензії, інші права користування ресурсами, майном, права на об’єкти промислової власності, на ведення діяльності або об’єкти авторських прав, ...
28.11.2025
Спецпроєкт «Особливості інвентаризації – 2025»
Цей спецпроєкт допоможе вам розібратися в нюансах проведення інвентаризації і зробити все максимально легко і правильно. Інвентаризація, яка проводиться перед складанням річної фінансової звітності, є ефективним механізмом забезпечення максимальної достовірності даних у звітності. Її мета &nd...
Нове
27.07.2021
Спецпроєкт «Неприбуткові організації: реєстрація, облік, звіт неприбутківця, ПДВ»
Облік та оподаткування у неприбуткових організацій має особливості, і це відомо кожному, хто хоч раз доторкнувся до внутрішньої кухні такої організації. А ось спеціального стандарту чи положення, яке б регулювало цей специфічний облік – немає. Операції ж різноманітні: благодійні, членські внес...
Кращі матеріали