Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Стягнення з аудиторів за неналежне виконання професійних обов'язків

12.04.2016

Аудиторська палата прийняла рішення від 31.03.16 р. № 323/11 "Про внесення змін до Порядку застосування до аудиторів (аудиторських фірм) стягнень за неналежне виконання професійних обов'язків".

Зокрема, визначено, що рішення про відкриття дисциплінарного провадження з визначенням місця, дня і часу його розгляду та включення відповідного питання до порядку денного засідання Дисциплінарної комісії АПУ, а також рішення про відмову у відкритті дисциплінарного провадження приймає Голова АПУ шляхом видання відповідного розпорядження.

В окремих випадках, за поданням Голови АПУ, рішення про відкриття дисциплінарного провадження з визначенням місця, дня і часу його розгляду та включення відповідного питання до порядку денного засідання Дисциплінарної комісії АПУ (чи рішення про відмову у відкритті дисциплінарного провадження) приймає Дисциплінарна комісія АПУ.

Секретаріат АПУ рекомендованим листом інформує аудитора (аудиторську фірму) про відкриття щодо них дисциплінарного провадження та дату засідання Дисциплінарної комісії АПУ з одночасною пропозицією надання додаткових письмових вмотивованих зауважень та/або пояснень.

Аудитор (аудиторська фірма), стосовно яких порушено дисциплінарне провадження, повідомляються Секретаріатом АПУ про проведення засідання Дисциплінарної комісії АПУ не пізніше як за 5 днів до дня її проведення та мають право брати участь у засіданні, надавати пояснення, висловлювати заперечення, подавати докази.

Неявка аудитора на засідання Дисциплінарної комісії АПУ без поважних причин, за умови наявності доказів завчасного повідомлення зазначеної особи про місце, день і час засідання, не перешкоджає розгляду дисциплінарного провадження по суті.

У разі неможливості з поважних причин брати участь у засіданні Дисциплінарної комісії АПУ аудитор, стосовно якого розглядається дисциплінарне провадження, може надати по суті порушених питань письмові пояснення, які додаються до матеріалів справи.

Під час засідання Дисциплінарної комісії АПУ ведеться протокол, який підписується головуючим та секретарем засідання. У протоколі засідання зазначається: місце, дата, час початку і закінчення засідання; дані про головуючого та секретаря; дані про присутніх та відсутніх членів Дисциплінарної комісії АПУ та інших осіб, запрошених на засідання; виклад змісту розглядуваних питань, виступів учасників засідання, прийнятого рішення.

Також передбачено, що рішення АПУ про застосування стягнення набуває чинності з дня, наступного за днем його оприлюднення, та може бути упродовж 30 днів оскаржено до АПУ згідно Регламенту АПУ та/або до суду у порядку, встановленому законодавством. Оскарження такого рішення не зупиняє його дії.

Рішення Аудиторської палати від 31.03.16 р. № 323_11.docx
Завантажити
Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
14.10.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято новий закон щодо організації трудових відносин в умовах воєнного стану Оновлено Довідник умовних кодів товарів Аванс і зарплата: строки виплати ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 06.10.2025 Оновлено перелік кодів орга...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
Нове
14.10.2025
Кабмін запускає новий модуль управління ризиками для перевірок бізнесу
Уряд ухвалив постанову, яка змінює правила роботи інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду та контролю. Розглянемо, що зміниться для бізнесу. Більше за темою: За який період може бути проведено планову податкову перевірку з огляду на призупинення строків давності? Чи можна пере...
14.10.2025
Оприлюднено зміни до к НП(С)БО 26 «Виплати працівникам»
Мінфін пропонує змінити НП(С)БО 26 «Виплати працівникам». Що саме планують змінити? Більше за темою: Виплати працівникам після їх звільнення у Розрахунку з ПДФО та ЄСВ Міністерство фінансів оприлюднило проєкту наказу «Про затвердження Змін до Національного положення (ста...
13.10.2025
Схвалено у першому читанні законопроєкт про основні засади державного нагляду (контролю)
Документ спрямований на трансформацію системи державного нагляду (контролю) – від карально-репресивної моделі до превентивної та ризик-орієнтованої. Йдеться про створення сучасної системи, заснованої на запобіганні порушенням, а не на покаранні. Більше за темою:      ...
Кращі матеріали