Мінфін оприлюднив наказ від 25.09.2025 № 494, яким затверджено Зміни до Порядку формування та ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, затвердженого наказом Мінфіну від 30.10.2014 № 1089 (далі – Порядок, Реєстр), що зареєстрований у Мін'юсті 08.10.2025 за № 1460/44866.
Змінами визначено, що витяг з Реєстру волонтерів антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації (далі – витяг) – документ, сформований засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС, що містить відомості з Реєстру, визначені згідно з п. 1.3 розд. І Порядку, які є актуальними на дату та час формування витягу, або інформацію про відсутність таких відомостей у Реєстрі.
Змінами також передбачено, що фізособа-благодійник може в електронній формі через Електронний кабінет або за допомогою електронних комунікацій надіслати до ДПС запит про отримання витягу з Реєстру.
ДПС не пізніше наступного робочого дня після надходження запиту надсилає фізособі-благодійнику витяг із Реєстру, що містить відомості, визначені згідно з п. 1.3 розд. І цього Порядку.
Витяг із Реєстру також формується та надсилається фізособі-благодійнику:
Витяг із Реєстру формується засобами інформаційно-комунікаційної системи ДПС і надсилається фізособі-благодійнику автоматично, за допомогою електронних комунікацій в електронній формі, та розміщується в Електронному кабінеті. У витягу зазначається актуальна на дату та час його формування інформація про фізособу-благодійника.
Витяг є дійсним до внесення відповідних змін до Реєстру.
Якщо на підставі заяви, поданої в електронній формі, фізособу-благодійника включено до Реєстру, такій особі надсилається витяг із Реєстру у термін, встановлений згідно з абзацом одинадцятим п. 2.2 розд. І Порядку, а в разі відмови у включенні фізособи-благодійника до Реєстру надається інформація у квитанції із зазначенням підстав для такої відмови, а також інформація про право повторного подання такою особою заяви та вичерпна інформація про документи, які відповідно до законодавства підтверджують припинення обставин, що були підставою для виключення фізособи-благодійника з Реєстру (у разі відмови у включенні фізособи-благодійника до Реєстру на підставі абзацу п’ятого п. 2.3 розд. І Порядку).
Передбачено, що наказ набирає чинності з дня опублікування. На момент підготовки матеріалу офіційно не опублікований.
Мінфін