Внесено зміни до антикорупційного законодавства з перевірки е- декларацій
19 червня 2020 року набрав чинності наказ НАЗК від 19.05.2020 №204/20 «Про затвердження Змін до порядку перевірки факту подання суб’єктами декларування декларацій відповідно до ЗУ «Про запобігання корупції» та повідомлення НАЗК про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій», який дозволяє ефективніше реагувати на факти неподання суб’єктами декларування е-декларацій.
Документ вносить необхідні поправки до Порядку перевірки факту подання декларацій.
Зокрема, змінами передбачено наступне:
- останнім днем роботи суб’єкта декларування визначається фактична дата, коли він виконував свої повноваження. Раніше останнім днем роботи вважалася дата видачі працівнику трудової книжки в зв’язку з припиненням повноважень.
- установи мають 5 робочих днів для того, аби перевірити, чи подав суб’єкт декларування, що припиняє свої повноваження, декларацію. Цю перевірку вони мають почати на 20 робочий день після того, як працівник звільняється. У попередній редакції було два різних строки, які залежали від підстав звільнення – з ініціативи роботодавця чи працівника.
- установа, яка надсилає до НАЗК повідомлення щодо неподання або несвоєчасного подання декларації суб’єктом декларування, який більше не працює в органі влади, має вказати в такому документі дату припинення повноважень цього працівника. До такого повідомлення додаються копії документів, що підтверджують дату припинення діяльності працівником.
officevp.tax.gov.ua
Коментарі до матеріалу