Впровадження системи електронного адміністрування реалізації палива
25.02.2016 304 0 0
Система електронного адміністрування реалізації палива (далі – СЕАРП) вводиться з 1 березня 2016 року.
Юридичні особи та фізичні особи – підприємці, які будуть здійснювати реалізацію палива, підлягають обов'язковій реєстрації як платники акцизного податку з реалізації палива (далі – платники податку) до початку здійснення реалізації палива.
Для реєстрації платником податку до початку здійснення реалізації палива необхідно подати заяву про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації палива за формою J(F)1310301 (далі – Заява).
Заява подається до контролюючого органу за основним місцем обліку виключно в електронному вигляді засобами електронного зв'язку з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб.
Електронні формати Заяви та інших документів в рамках СЕАРП розміщення на офіційному веб-порталі ДФС в розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення /Реєстр електронних форм податкових документів.
Заява може бути сформована і відправлена через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (оновлена версія). Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС України. Також для формування заяви в електронному вигляді платник податків самостійно на свій розсуд може вибрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).
Підтвердженням про отримання контролюючим органом Заяви є перша квитанція (квитанція про доставку). Після автоматичної обробки Заяви платника не пізніше наступного робочого дня надсилається друга квитанція.
У другій квитанції вказується інформація про результати розгляду, а саме:
повідомлення про реєстрацію особи платником податку шляхом включення його до Реєстру платників акцизного податку з реалізації палива (далі - Реєстр платників);
або повідомлення про необхідність подання нової заяви в разі виявлення порушень вимог до електронного цифрового підпису, дотримання форми, порядку заповнення та подання Заяви.
Звертаємо увагу, що в разі подання Заяви до 01.03.2016 датою реєстрації платником податку осіб, на яких подано такі заяви, є дата, що відповідає першому дню перехідного періоду - 01.03.2016.
Особа, яка зареєстрована платником податку може надіслати в ДФС засобами електронного зв'язку в електронному вигляді запит на отримання виписки з Реєстру платників за формою J(F)1302501 (далі – Запит).
Не пізніше наступного робочого дня після отримання запиту ДФС направляє особі засобами електронного зв'язку в електронному вигляді виписку з Реєстру платників. Витяг дійсний до внесення відповідних змін до Реєстру платників.
Також переглянути інформацію з Реєстру платників можливо в оновленому «Електронний кабінет платника» (відкрита і закрита частини/Інформація з Реєстрів ДФС/Реєстр платників акцизного податку).
Інформація про реквізити відкритого електронного рахунку ДФС буде надіслано платнику податків не пізніше операційного дня, наступного за днем його відкриття в вигляді повідомлення.
У разі виникнення питань, пов'язаних з введенням СЕАРП платники податків мають можливість звернутися за багатоканальним телефоном: 0-800-501-007. Інформація надається щоденно в робочі дні з 8 год. 00 хв. до 20 год. 00 хвилин.
Джерело: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini...
Коментарі до матеріалу