В Україні вперше вводять контроль за якістю опалення
Національна комісія держрегулювання енергетики і комунальних послуг (НКРЕКП) вперше запроваджує моніторинг показників якості у сфері теплопостачання.
З цією метою НКРЕКП були прийняті проекти форм звітності за показниками безперервності і якості теплопостачання, а також звіт за показниками комерційної якості надання послуг у сфері теплопостачання.
Прийняття зазначених форм звітності дозволить Нацкомісії отримувати інформацію про показники якості теплопостачання за трьома напрямками.
Зокрема, звітність про безперервність теплопостачання буде подаватися щорічно і містити дані про середню тривалість перерв у теплопостачанні, їх кількість, а також тривалість ліквідації наслідків аварії понад допустимі терміни.
Щорічна звітність про якість теплоносія буде містити кількість випадків недотримання параметрів тиску/температури за результатами проведених вимірювань.
Звіти про комерційну якість надання послуг будуть надаватися щоквартально і включатимуть дані про кількість наданих послуг, а також кількість та відсоток послуг, при виконанні яких перевищені встановлені терміни.
Зазначається, що введення моніторингу дозволить регулятору вже зараз інформувати споживачів і всі зацікавлені сторони про показники якості послуг з теплопостачання ліцензіатів Комісії; в перспективі - враховувати показники якості послуг при встановленні тарифів ліцензіатам в сфері теплопостачання.
У Нацкомісії додають, що під час запровадження моніторингу показників якості надання послуг у сфері теплопостачання було використаний накопичений досвід Комісії щодо моніторингу та регулювання якості послуг у сфері електропостачання (здійснюється з 2006 року), газопостачання (з 2017 року), у сферах централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (з 2017 року).
http://www.nerc.gov.ua
Коментарі до матеріалу