Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Удосконалено функціонування мережі центрів надання адмінпослуг

06.09.2016

Уряд прийняв постанову від 31.08.16 р. № 565 "Про внесення змін до Примірного положення про центр надання адміністративних послуг".

Документом уточнено вимоги до функціонування центрів, завдання та права їх адміністраторів, а також передбачено можливість створення віддалених робочих місць для роботи адміністраторів центрів надання адміністративних послуг.

Зокрема, у центрі за рішенням органу (посадової особи), що його утворив, також може здійснюватися:

- прийняття звітів, декларацій та скарг,

- надання консультацій,

- прийняття та видача документів, не пов’язаних з наданням адміністративних послуг,

- укладення договорів і угод представниками суб’єктів господарювання, які займають монопольне становище на відповідному ринку послуг, які мають соціальне значення для населення (водо-, тепло-, газо-, електропостачання тощо).

У приміщенні, де розміщується центр, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
09.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (накази від 15.07 та 17.07.2025) Зміни в зарплаті «підакцизних» СГ із 1 жовтня 2025 року: Закон опубліковано У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт щодо змін у законодавстві про мобілізацію...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
11.09.2025
Судова практика КГС Верховного Суду за липень 2025 року
Огляд судової практики Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду за липень 2025 року. Більше за темою: Скасування Господарського кодексу: вплив на земельні правовідносини Операції з корпоративними правами в юрособи-єдинника Перевірки Антимонопольного комітету: підстави, практика, н...
11.09.2025
НБУ оновив порядок реєстрації колекторських компаній
Національний банк затвердив зміни до Положення про реєстрацію колекторських компаній. Що це за зміни та на кого вони спрямовані? Більше за темою: Що дозволено й заборонено колекторам Головний фінансовий регулятор України затвердив зміни до Положення про реєстрацію колекторських компаній.  Змі...
11.09.2025
З 1 січня 2026 року зміниться Порядок розрахунку сум акцизного податку
Урядом на засіданні 10 вересня внесено зміни до Порядку розрахунку сум акцизного податку, які повинні бути сплачені економічними операторами - виробниками/імпортерами за сформовані унікальні ідентифікатори. Більше за темою: Ліцензія на пальне, алкогольні та тютюнові вироби: порядок отримання, ...
Кращі матеріали