Вдосконалюється законодавче регулювання у галузі зовнішньої реклами
25.10.2017 146 0 0
Зареєстровано законопроект № 2702-д «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення законодавчого регулювання у галузі зовнішньої реклами».
Законопроектом пропонується:
уточнити терміни «зовнішня реклама», «внутрішня реклама», «соціальна реклама» та визначити терміни «реклама на транспортних засобах», «схема розміщення засобів зовнішньої реклами»;
утвердити державну мову як основну мову зовнішньої реклами ;
встановити чіткі критерії і вимоги щодо ідентифікації реклами та її розмежування від засобів ідентифікації місця здійснення господарської або професійної діяльності особи;
визначити ознаки інформації, що відображається на вивісці (табличці) як засобі ідентифікації місця здійснення діяльності;
визначити особливості і чіткі вимоги щодо розміщення соціальної реклами розповсюджувачами зовнішньої реклами;
уточнити та розширити перелік вимог і обмежень щодо розміщення зовнішньої реклами, зокрема, встановити обґрунтовані і чіткі заборони щодо її розміщення;
урегулювати порядок розміщення реклами на транспортних засобах;
визначити комплексний законодавчий порядок розміщення зовнішньої реклами (новий Розділ ІІ1«Розміщення зовнішньої реклами»), зокрема:
- встановити єдиний порядок розміщення зовнішньої реклами, здійснення дозвільно-погоджувальних процедур та видачі (відмови у видачі, продовження дії, переоформлення, видачі дубліката, анулювання) дозволів на розміщення зовнішньої реклами;
- зобов’язати дозвільні органи створювати відкриті електронно-інформаційні бази даних зовнішньої реклами;
- передбачити розробку та впровадження схем розміщення засобів зовнішньої реклами;
- запровадити механізм набуття права розміщення зовнішньої реклами на конкурсних засадах;
- встановити чіткий та прозорий порядок демонтажу самовільно розміщених засобів зовнішньої реклами;
- врегулювати порядок справляння плати за тимчасове користування місцями розміщення засобів зовнішньої реклами, що належать до державної та комунальної власності;
визначити повноваження органів місцевого самоврядування та органів державної влади щодо здійснення контролю за додержанням законодавства про рекламу;
визначити та розширити права громадських об'єднань, об'єднань підприємств у галузі реклами.
Коментарі до матеріалу