Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Вдосконалюється законодавче регулювання у галузі зовнішньої реклами

Редакція

25.10.2017 146 0 0

Зареєстровано законопроект № 2702-д «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення законодавчого регулювання у галузі зовнішньої реклами».

Законопроектом пропонується:

   уточнити терміни «зовнішня реклама», «внутрішня реклама», «соціальна реклама» та визначити терміни «реклама на транспортних засобах», «схема розміщення засобів зовнішньої реклами»;

   утвердити державну мову як основну мову зовнішньої реклами ;

   встановити чіткі критерії і вимоги щодо ідентифікації реклами та її розмежування від засобів ідентифікації місця здійснення господарської або професійної діяльності особи;

   визначити ознаки інформації, що відображається на вивісці (табличці) як засобі ідентифікації місця здійснення діяльності;

   визначити особливості і чіткі вимоги щодо розміщення соціальної реклами розповсюджувачами зовнішньої реклами;

   уточнити та розширити перелік вимог і обмежень щодо розміщення зовнішньої реклами, зокрема, встановити обґрунтовані і чіткі заборони щодо її розміщення;

   урегулювати порядок розміщення реклами на транспортних засобах;

   визначити комплексний законодавчий порядок розміщення зовнішньої реклами (новий Розділ ІІ1«Розміщення зовнішньої реклами»), зокрема:

-              встановити єдиний порядок розміщення зовнішньої реклами, здійснення дозвільно-погоджувальних процедур та видачі (відмови у видачі, продовження дії, переоформлення, видачі дубліката, анулювання) дозволів на розміщення зовнішньої реклами;

-              зобов’язати дозвільні органи створювати відкриті електронно-інформаційні бази даних зовнішньої реклами;

-              передбачити розробку та впровадження схем розміщення засобів зовнішньої реклами;

-              запровадити механізм набуття права розміщення зовнішньої реклами на конкурсних засадах;

-              встановити чіткий та прозорий порядок демонтажу самовільно розміщених засобів зовнішньої реклами;

-              врегулювати порядок справляння плати за тимчасове користування місцями розміщення засобів зовнішньої реклами, що належать до державної та комунальної власності;

   визначити повноваження органів місцевого самоврядування та органів державної влади щодо здійснення контролю за додержанням законодавства про рекламу;

   визначити та розширити права громадських об'єднань, об'єднань підприємств у галузі реклами.

 

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали