Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

З 1 червня поетапне впровадження е– лікарняних

03.06.2021

Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області повідомляє про заплановане з 01 червня 2021 року поетапне впровадження електронної форми листків непрацездатності, сформованих на підставі медичних висновків про тимчасову непрацездатність, що передбачено Порядком організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього, відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 31 березня 2021 року № 323 (далі – Порядок).

При цьому варто відмітити, що Електронний реєстр листків непрацездатності (далі – Реєстр) вже існує протягом року на порталі Пенсійного фонду України, де роботодавці та працівники можуть зареєструватися та почати поступовий перехід на ведення електронних документів, зокрема, електронних листків непрацездатності або електронних трудових книжок.

Порядок регламентує механізм організації ведення Реєстру. Зокрема, передбачається, що обов’язок формувати та вести Реєстр покладено на Пенсійний фонд України, який володіє інформацією, що міститься в ньому. Водночас коло суб’єктів, які будуть обмінюватися (наповнювати Реєстр) інформацією, значно ширше і до них належить також Національна Служба здоров’я України та Фонд соціального страхування України.

Стандартний алгоритм для формування електронного листка непрацездатності є наступний:

  1. працівник звертається для медичного огляду до лікаря;
  2. лікар встановлює факт непрацездатності та формує електронний медичний висновок у центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я;
  3. інформацію про тимчасову втрату працездатності автоматично на підставі медичного висновку вноситься до Реєстру;
  4. у Реєстрі відповідна інформація отримує унікальний номер (єдиний реєстраційний), що фактично і є створенням електронного листка непрацездатності.

Саме такий, зареєстрований у Реєстрі за єдиним реєстраційним номером, листок непрацездатності є підставою для звільнення від виконання роботи, оплата перших п’яти днів тимчасової непрацездатності, призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг відповідно до законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Інформація про непрацездатність буде доступна працівнику та роботодавцю через їхні електронні кабінети на порталі Пенсійного фонду України та особі, що засвідчила тимчасову непрацездатність (лікарю) через електронну систему охорону здоров’я. А тому роздруковувати електронний листок непрацездатності працівнику не потрібно, адже всі необхідні відомості будуть доступні і для роботодавця.

Однак за необхідності працівник або роботодавець може отримати листок непрацездатності у вигляді витягу або в електронній формі з сайту Пенсійного фонду України (у тому випадку потрібно бути зареєстрованим на сайті Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису) або у письмовій формі в територіальних органах Фонду.

https://www.pfu.gov.ua 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
24.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня В Україні відновиться обов’язкове подання статистичної звітності ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 13.06.2025 Унесено зміни до Правил організації статистичної звітності Змінено Критерії важливих підприємств з метою броню...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
25.06.2025
Готуються скасувати 63 регуляторних акти для бізнесу
Вкотре планують дерегуляцію нормативно-правових актів. Що зміниться для бізнесу – дізнаємося разом. Уряд підтримав законопроєкт, який скасовує 63 непотрібні вимоги до бізнесу. Це дозволить підприємцям зекономити близько 400 млн грн. Що саме скасовують і чому це важливо – дивіться в інфо...
25.06.2025
У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку
Резерв+ з липня цього року впровадить нові категорії працівників, які можуть отримати автоматичні відстрочки. Більше за темою: Відстрочка від призову на військову службу під час мобілізації Зміни щодо військового обліку та відстрочки від призову У листі МОН від 17.06.2025 № 1/12626-25 зазначається...
25.06.2025
Держстат затвердив форми статистичного спостереження № 1-підприємництво, № 2-підприємництво та № 1-ПНП
Держстат оновив форми статзвітності № 1- і № 2-підприємництво. Також, затверджено нову форму статзвіту для юросіб № 1-ПНП «Професійне навчання на підприємстві», яка подається один раз на п’ять років. Їх вводять в дію зі звіту за 2025 рік, а саме: № 1-підприємництво (річна) &laqu...
Кращі матеріали