Порядок розгляду звернень в Нацполіцію
25.01.2018 11865 4 1
МВС прийняло наказ від 15 листопада 2017 року № 930 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та організацію проведення особистого прийому громадян в органах і підрозділах Національної поліції України».
Документ встановив єдиний порядок прийому, реєстрації та розгляду звернень громадян в органах і підрозділах Нацполіціі.
Громадяни України, а також особи, які не є громадянами України і законно знаходяться на її території, мають право звернутися до органів (підрозділи) поліції із зауваженнями, скаргами та пропозиціями з питань, пов'язаних з діяльністю Нацполіціі, підприємств, установ і організацій, що належать до сфери її управління, з заявами або клопотаннями щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних і особистих прав і законних інтересів, а також зі скаргами про їх порушення.
Звертатися до органів поліції можна українською чи іншою мовою, прийнятною для сторін.
Звернення від громадян можуть надходити у вигляді листів, на особистому прийомі, з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку або за допомогою засобів телефонного зв'язку через контактні центри, телефонні «гарячі лінії».
У зверненні вказуються ПІБ, місце проживання і викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути надруковано або написано від руки розбірливо і чітко, підписано заявником (групою заявників) із зазначенням дати.
В електронному зверненні також повинна бути вказана адреса електронної пошти, на який може бути направлений відповідь, або відомості про інших засобах зв'язку. Застосування ЕЦП при відправці електронного обігу не потрібно.
Електронне звернення, спрямоване без використання електронного підпису, має мати вигляд скан-копії або фотокопії звернення за підписом заявника із зазначенням дати.
Звернення приймаються, попередньо розглядаються і централізовано реєструються в день їх надходження, а ті, що надійшли в неробочий день і час - на наступний після нього робочий день.
Термін розгляду звернень становить не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше 15 днів з дня їх отримання. Термін розгляду може бути продовжений, але загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.
Звернення вважаються вирішеними, якщо розглянуті всі поставлені в них питання, вжиті необхідні заходи і заявникам надані ґрунтовні та вичерпні відповіді.
Коментарі до матеріалу
Відсортовано: по часу за популярністю
Всього коментарів 4