Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Оприлюднено Порядок формування Зведеного переліку об'єктів реформування

21.04.2016

Держкомтелерадіо оприлюднив на своєму веб-сайті зареєстрований в Міністерстві юстиції Порядок формування Зведеного переліку об’єктів реформування http://comin.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=128493&cat_id=126285

Порядок визначає механізм формування Зведеного переліку об’єктів реформування та констатує, що його складення, ведення та оновлення здійснює Держкомтелерадіо.

Відповідно до Порядку засновники (співзасновники) друкованих ЗМІ та редакцій після прийняття рішення про реформування та про спосіб реформування подають Держкомтелерадіо копію цього рішення та інформацію, визначену частиною другою статті 6 Закону України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації» за спеціальною формою, яка є у додатку.

Заповнена форма надсилається Держкомтелерадіо у паперовому та електронному вигляді у форматі Microsoft Excel на електронну адресу: zmi@comin.gov.ua.

У разі виникнення змін у складі інформації, що була подана, засновники (співзасновники) друкованих ЗМІ та редакцій подають у тижневий термін відповідну інформацію Держкомтелерадіо для оновлення Зведеного переліку об’єктів реформування.

Відповідальність за достовірність інформації, що подається для внесення до Зведеного переліку об’єктів реформування, несуть особи, які надали цю інформацію.

Джерело: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publ...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
02.06.2025
Важливе у травні для платників ПДВ
Ознайомлюйтеся з важливими матеріалами для платників ПДВ у травні. Більше за темою: Спецпроєкт «ПДВ: ситуації з практики» Спецпроєкт «Електронне адміністрування ПДВ: правила, ризики, рішення» Спецпроєкт «Особливості оподаткування ПДВ в умовах воєнного часу»...
08.07.2025
З 5 липня в Україні відновлюється обов’язкове подання статистичної звітності
Президент 3 липня підписав Закон від 18.06.2025 № 4505-IX, він офіційно опублікований 5 липня і з цього дня набув чинності. Верховна Рада підтримала зміни до п. 1 Закону від 03.03.2022 № 2115-IX «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнн...
Нове
25.08.2025
З 28 серпня Господарський кодекс втратить чинність: що передбачає реформа
Задля підвищення правової обізнаності суспільства та з метою уникнення можливих запитань в майбутньому Мін’юст цією публікацією доводить до відома правову позицію у зв’язку з введенням в дію 28 серпня 2025 року Закону від 09.01.2025 № 4196-IX «Про особливості регулювання діяльності...
22.08.2025
Документи, які набули чинності з 18 по 24 серпня 2025 року
Документи, які набули чинності цього тижня та стануть у нагоді при здійсненні господарської діяльності. Указ Президента від 16.08.2025 № 599/2025 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 серпня 2025 року «Про застосування персональних спеціальних економіч...
22.08.2025
Зміни в законодавстві з 18 по 22 серпня 2025 року
Збірка змін в законодавстві, які відбулися цього тижня Призупинення колективного договору в умовах воєнного стану: прийнято закон про нові умови Прийнятим Законом пропонується передбачити, що на період воєнного стану роботодавець може ініціювати зупинення дії окремих положень колективного договору&...
Кращі матеріали