Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Змінено Порядок списання державного майна

18.03.2019

У Порядку списання об'єктів державної власності з'явився розділ, який присвячено особливостям списання орендованого майна.

Списання орендованого майна здійснюється орендарем за наявності згоди орендодавця та погодження суб'єкта управління, з яким погоджувалася передача майна в оренду (іншого органу державної влади, якому Урядом передані повноваження з управління орендованим майном, зокрема у разі припинення такого суб'єкта управління), за умови, що списання такого майна передбачене договором оренди.

Списання орендованого майна, нарахована амортизація на яке становить менш як 100 відсотків, здійснюється за умови донарахування орендарем амортизації на це майно. Сума нарахованої та невикористаної амортизації на таке майно використовується на придбання основних засобів, які включаються до складу орендованого майна.

Витрати на списання орендованого майна включаються до складу витрат орендаря, якщо інше не передбачено договором оренди.

Списання орендованого майна здійснюється орендарем на підставі договору про списання орендованого майна, примірна форма якого затверджується Фондом державного майна.

Також передбачено розширення документів, які подаються для списання держмайна. В такий список потрапили:

  • відомості про вчинення дій, спрямованих на визначення можливості застосування інших способів управління щодо нерухомого майна, об'єктів незавершеного будівництва, зокрема вивчення попиту щодо їх відчуження, оренди, безоплатної передачі іншим суб'єктам господарювання;
  • документи, на підставі яких здійснюється будівництво або реконструкція чи технічне переоснащення діючих об'єктів (у разі, коли майно списується у зв'язку з будівництвом, реконструкцією та технічним переоснащенням);
  • висновок спеціалізованої організації про технічний стан об'єкта нерухомості, що пропонується до списання, із визначенням витрат, необхідних для відновлення такого об'єкта (подається за вимогою суб'єкта управління або державного органу приватизації за місцезнаходженням суб'єкта господарювання).

Автомобілі виключено із норми, яка передбачає залучення представників держінспекцій при списання окремих видів держмайна.

Зміни передбачає постанова КМУ від 13.03.2019 р. № 194, яка також вносить зміни до:

www.kmu.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
12.11.2025
З 1 січня 2026 року діятиме нова система КВЕД: що зараз робити бізнесу
Нова система класифікації видів економічної діяльності – розбираємось разом! Більше за темою: Зарядка електромобілів: який це КВЕД і чи потрібна ліцензія? Види діяльності: на що впливає КВЕД? Із 1 січня 2027 року Україна переходить на нову класифікацію видів економічної діяльності – NA...
29.09.2025
Оновлено План-графік проведення перевірок (26.09.2025)
ДПС внесла зміни в План-графік проведення документальних планових перевірок платників податків. Більше за темою: За який період може бути проведено планову податкову перевірку з огляду на призупинення строків давності? Допуск контролюючих органів до перевірки: покроковий алгоритм дій Чи можн...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
Нове
26.12.2025
Документи, які набули чинності з 22 по 28 грудня 2025 року
Документи, які набули чинності цього тижня та стануть у нагоді при здійсненні господарської діяльності. Закон України від 03.06.2025 № 4465-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розвитку фінансової інклюзії в Україні» Закон України від 03.12.2025 № 46...
26.12.2025
Зміни в законодавстві з 22 по 26 грудня 2025 року
Добірка основних змін в законодавстві, які відбулися цього тижня ДПС затвердила План-графік проведення документальних перевірок на 2026 рік На наступний рік до нього включено: 3 140 юридичних осіб; 144 фінансових установ та постійних представництв нерезидентів; 1 016 ФОП; 258 юросіб – по...
26.12.2025
Планують спростити видачу висновку на транскордонне перевезення відходів
Реалізація постанови дасть змогу спростити механізм надання адміністративної послуги щодо видачі або надання відмови у видачі висновку на транскордонне перевезення відходів, що не є небезпечними, у інформаційній системі управління відходами, що є функціональним модулем Єдиної екологічної платформи &...
Кращі матеріали