Міноборони прийняло наказ від 28.12.16 р. № 735 "Про затвердження Інструкції про організацію розгляду звернень та проведення особистого прийому громадян у Міністерстві оборони України та Збройних Силах України".
Звертатися з заявами, пропозиціями та скаргами до структурних підрозділів апарату Міноборони та Генштабу ЗСУ, а також інші органи військового управління можна усно, письмово, по електронній пошті, а також на особистому прийомі.
Усні звернення громадян безпосередньо розглядаються посадовими особами органів військового управління, військових частин під час особистого прийому, який проводиться згідно з затвердженим графіком або за допомогою засобів зв'язку через певні контактні центри, телефонні «гарячі лінії».
Якщо вирішити порушені в усному зверненні питання на особистому прийомі неможливо, вони розглядаються у тому ж порядку, що і у випадку письмового звернення.
У зверненні мають бути вказані ПІБ, місце проживання, викладено суть порушеного питання. Письмове звернення повинно бути надруковано або написано від руки, розбірливо, чітко, підписано заявником (групою заявників) із зазначенням дати. В електронному зверненні також зазначається адреса електронної пошти, на який заявнику може бути направлено відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним.
Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідним роз'ясненням не пізніше ніж через 10 днів з дня його надходження.
Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Особистий прийом громадян проводиться регулярно у встановлені дні та години, не рідше одного разу на місяць. За бажанням відвідувачів може здійснюватися попередній запис на особистий прийом.