Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Інкасаторські компанії зможуть зберігати готівку

10.01.2019

9 січня набули чинності зміни до Положення про порядок видачі юридичним особам ліцензії на надання банкам послуг з інкасації. Ними Національний банк розширив перелік видів діяльності CIT-компаній (Cash-in-Transit, інкасаторських компаній) та оновив порядок видачі ліцензій.

Відтепер, окрім основного виду діяльності, CIT-компанії матимуть можливість здійснювати операції з оброблення та зберігання готівки, за умови отримання відповідного погодження Національного банку.

Водночас Положення встановлює більш жорсткі вимоги до фінансового стану, структури власності, ділової репутації керівників та власників істотної участі CIT-компаній. Для отримання ліцензії на право надання банкам послуг з інкасації юридична особа повинна мати кошти в розмірі, передбаченому бізнес-планом на перший рік діяльності, але не менше 2 млн грн (для надання послуг з інкасації) та 3 млн грн (для діяльності з оброблення та зберігання готівки).

Крім того, відповідні юридичні особи повинні будуть відповідати вимогам щодо прозорості структури власності, зокрема циклічної структури власності та трастових конструкцій.

Ліцензії CIT-компаніям видаватимуться шляхом внесення відповідного запису до електронного реєстру.

За даними НБУ на сьогодні в Україні працюють дев'ять ліцензованих CIT-компаній.

bank.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
12.08.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 01.08.2025 Із 6 серпня ДПС змінює кваліфіковані сертифікати для підписання повідомлень: завантажте нові Кабмін пропонує зміни до Закону про бухоблік щодо запровадження звітності із сталого розв...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
18.08.2025
Пропонуються зміни щодо відповідальності за порушення режиму воєнного стану та комендантської години – законопроєкт
Законопроєкт спрямований на забезпечення громадського (публічного) порядку під час дії воєнного стану, а також реалізацію повноважень поліції у забезпеченні та здійсненні заходів правового режиму воєнного стану. Більше за темою: Фінансова та статистична звітність: пауза-відтермінування на період во...
18.08.2025
Як бізнесу з прифронтових територій отримати право на тимчасове звільнення від податкових обов’язків
Платники податків із прифронтових територій, які постраждали внаслідок бойових дій, можуть отримати тимчасове звільнення від виконання податкових обов'язків. Розглянемо, хто може користуватися цим правом, у чому полягає тимчасове визволення, що для цього потрібно зробити. Більше за темою: Опубліков...
18.08.2025
Форму Податкової декларації з податку на прибуток підприємств доповнено додатком БД
Міністерство фінансів видало наказ «Про затвердження Змін до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств». Більше за темою: Благодійність: зміни щодо ПДФО та різниць з податку на прибуток Як відобразити допомогу армії в обліку підприємства-благодійника? Фін...
Кращі матеріали