Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Інкасаторські компанії зможуть зберігати готівку

10.01.2019

9 січня набули чинності зміни до Положення про порядок видачі юридичним особам ліцензії на надання банкам послуг з інкасації. Ними Національний банк розширив перелік видів діяльності CIT-компаній (Cash-in-Transit, інкасаторських компаній) та оновив порядок видачі ліцензій.

Відтепер, окрім основного виду діяльності, CIT-компанії матимуть можливість здійснювати операції з оброблення та зберігання готівки, за умови отримання відповідного погодження Національного банку.

Водночас Положення встановлює більш жорсткі вимоги до фінансового стану, структури власності, ділової репутації керівників та власників істотної участі CIT-компаній. Для отримання ліцензії на право надання банкам послуг з інкасації юридична особа повинна мати кошти в розмірі, передбаченому бізнес-планом на перший рік діяльності, але не менше 2 млн грн (для надання послуг з інкасації) та 3 млн грн (для діяльності з оброблення та зберігання готівки).

Крім того, відповідні юридичні особи повинні будуть відповідати вимогам щодо прозорості структури власності, зокрема циклічної структури власності та трастових конструкцій.

Ліцензії CIT-компаніям видаватимуться шляхом внесення відповідного запису до електронного реєстру.

За даними НБУ на сьогодні в Україні працюють дев'ять ліцензованих CIT-компаній.

bank.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
30.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня   Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (наказ від 11.09.2025) З 27 вересня змінюються правила реєстрації ПН: роз’яснення ДПС Зміни в бронюванні: що передбачено в Програмі діяльності КМУ Для ФОП та самозайнятих – нові правила...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
30.09.2025
Лікарі та медпрацівники зможуть працювати без урахування вимог профстандартів і кваліфікаційних характеристик
Чи можуть в закладах охорони здоровʼя працювати лікарі та медперсонал, професії яких не мають кваліфікаційних характеристик або професійних стандартів? Більше за темою: Стратегія розвитку системи охорони здоров’я: що очікує медичні КНП Медичні відходи: новий порядок управління Кабмін уніс зм...
30.09.2025
Уряд вніс зміни до Порядку функціонування інтегрованої автоматизованої системи держнагляду
Кабмін ухвалив постанову про внесення змін до Порядку функціонування інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду. Розглянемо, що саме змінили урядовці. Більше за темою: Податкові ризики щодо обліку транспортно-заготівельних витрат: аналіз судової практики 25 вересня 2025 року Кабмін ухв...
30.09.2025
Уряд привів правила закупівель за кошти програми Ukraine Facility у відповідність до міжнародних вимог
Кабмін затвердив новий розділ у правилах публічних закупівель під час воєнного стану. Він регулює, як саме замовники можуть використовувати кошти програми Ukraine Facility від Європейського Союзу. Більше за темою: Положення про закупівлю, облік та списання пального на підприємстві Тендерне забезпе...
Кращі матеріали